Hej amino'er :-) Jeg sidder med 6 domæner, som jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal gøre med. De er alle sammen meget niche orienterede (hvis man kan sige det hehe), og ligger derfor op til at der bliver lavet nogle små niche websites på dem. Problemet er bare at jeg ikke gider bruge en hel masse tid på dem, da jeg hverken er særlig god til SEO, og højst sandsynligt får svært ved at ranke på de gode søgeord, eller tror at der er sepcielt mange penge i nicherne... Jeg synes bare det kunne være rart at de blev brugt lidt, og evt. kunne betale for årsafgifterne. Jeg har kigget lidt på noget software der hedder HyperVRE, som umiddelbart ikke virker særligt nemt at gå igang med. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres tanker om hvordan man lettest får smidt nogle niche websites på nettet. Er jeg nød til at nosse mig sammen og skrive nogle artikler? Hvor mange? Hvor gode? Håber i har lidt input!
|
Hej Peter,
Som du selv skriver - du gider ikke bruge tid på det og er heller ikke særligt god til SEO, så hvorfor ikke bare droppe dem eller sætte dem på auktion?
Personligt ville jeg ikke holde fast i nogle domæner, bare fordi jeg havde dem. Og så ovenikøbet ville det kræve af mig, at jeg skulle bruge tid, penge og energi på noget, som ikke interesserer mig. Så hellere bare droppe dem og bruge tiden på noget, som jeg kunne tjene meget mere på og som jeg synes er spændende og sjovt.
Mvh
Flemming