Hvad siger I? Kan man virkelig være så god eller er det klippet sammen? |
Du er klar over de der gutter spiller i NFL ik? Kan dog ikke sige om det er fake eller ej, men kan dog heller ikke udelukke noget af det skal være real.
Hvad siger I? Kan man virkelig være så god eller er det klippet sammen? |
Du er klar over de der gutter spiller i NFL ik? Kan dog ikke sige om det er fake eller ej, men kan dog heller ikke udelukke noget af det skal være real. |
Jo, og alting kan selvfølgelig lade sig gøre hvis man træner nok, men det er godt nok vildt! Især den med rådhusklokkerne har taget meget træning. Selvom han er professionel. |
Er helt enig med dig, det virker utroligt nok ja :-) Mega fed film, men kan sgu aldrig regne med Reebok, de har nok pudset lidt på den ;-) |
For at være ærlig.. Tror jeg der er noget fake over nogle af scenerne.. Men det kan jo ikke udelukkes? Kan jo også bare være det har lavet et hav af optagelser? og at vi kun ser den ene gang de gør det rigtigt? Ved ik |
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
Hej Jacob, Du kan se flere af disse klips på youtube, de er alle "fake". De er lavet i forbindelse noget promotion af noget fantasy NFL game, ligesom man så det med Ronaldinho da han skød frem og tilbage med overliggeren =) Same shit different day! Men godt ser det ud, og jeg har da også hørt at nogle af clipsne, er de faktisk godt kan gøre det, men selvfølgelig ikke i samme omfang som vidst i deres clips =) dbh Rasmus |
Ja, det var også det jeg tænkte. At når det var til promotion af et computerspil, så kunne de måske godt finde på at ligge navn til snyd :) Forresten, spillet fantasy football, er noget ligesom drømmeholdet, hvor man skal sætte et hold og være manager for det. |
Har lige haft lidt af filmen hevet ind i Adobe Premiere Pro - og når man ser den en frame af gangen kan man f.eks. se, at bolden stopper i samme øjeblik den blot rører ved hånden og det ser ikke naturligt ud - så det må vist udnævnes til at være fake. Men det er rigtig godt lavet. |
Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk
Lidt ligesom http://youtube.com/watch?v=9Gi8DCKDXCY - den var der også nogen der troede var ægte, men bare fake lavet af Quicksilver :-) |