Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man tjene penge udelukkende på annoncesalg?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er meget  interesseret i at hører jeres mening. Kan man tjene penge på sin hjemmeside udelukkende af annoncer?

Jeg har i samarbejde med en kammerat startet en luksusportal på www.crystle.dk , hvor vi skriver om de seneste luksustrends og luksusproduter. Samtidigt har vi helt unikt en oversigt "Luksusguide" over nærmeste forhandler af verdens ypperste luksusprodukter.

Så vi sælger som sådan ingen ting men informere blot andre interesserede om luksusprodukter og trends. 

Hvis ja -  Hvordan? skal man bare ringe rundt til en masse målgruppe relaterede virksomheder eller har de et reklame bureau der tager sig af det?

Hvis nej - Hvad kan man så tilføje for at øge indtjeningen?

Håber der er nogle der kan hjælpe mig

Mvh

Martin, Crystle

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Grove
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en del affiliate programmer som man kan tilmelde sig.

I kan få udbetalt for pr klik eller tilmelding osv.

På dette link kan du se et par stykker og tilmelde jer:
http://linkcentralen.dk/linktilos.php

Der findes dog flere såsom adfair, guava, mikkelsenMedia, webgains, MMmedier,smartresponse

Håber det kan hjælpe jer med at få lidt indtægter på jeres fine side :o)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

>  Kan man tjene penge på sin hjemmeside udelukkende af annoncer?

Ja, det kan man godt, men du skal op i mange, mange tusinde besøg om dagen før det bliver nok til en levevej.

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og mange tak for hjælpen.. jeg vil prøve at se nærmere på dit link og nogle af de medier du har nævnt..

Mange tak for hjælpen

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu har vi 300 unikke besøgende om dagen, men siden blev også først åbnet den 10 januar.. så den er statid rimelig ny? men vi skal selvfølgelig op i minimum 1000 besøgende før vi bliver interessante.. men det er bare lige hvordan man kommer der op.. Indtil videre bruger vi adwords, facebook, communities og så har vi tilpasset vores meta tags.

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Martin - Crystle

Ja det kan du sagtens, gå på google og søg efter affiliate programs.

fx www.offgamers.com tilbyder det og det handler om powerleveling og salg af guld osv til forskellige spil. for hver kunde du sender derhen som køber fx 10.000 world of warcraft guld giver de fx 10% af prisens beløb til dig. hvilket da kan give en smule. Tror aldrig du kan blive rig på den måde, men evt have det som opstarts hobby hvor i gemmer alle penge og senere springer ud i noget mere seriøst med gode penge i?

 

Held og lykke

 

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg lever af at være affiliate på fuldtid så jo det kan man godt. Jeg har dog ikke kun en side, men mange små inden for forskellige nicher. Derudover bruger jeg også Facebook, Google og andre måder at lave leads på.

Nu da det er luksus vare som du omtaler skal du finde nogle butikker som sælger disse produkter, her ville jeg nok kigge på nogle af de udlandske affiliate netværk såsom affiliatewindow, affiliatefuture, cj, linkshare, shareasale. Eks har shareasale et privatjets program på deres netværk, så bliver det vist ikke mere luksus Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hov, jeg glemte lige at skive at du skal sikre dig at annoncøren kan sende vare til Danmark ellers spilder du din tid på det. Swarovski har foresten også et affiliate program hos cj.

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din henvendelse

Det lyder rigtig interessant.. Så vil jeg lige prøve at kigge ved nogen af de udenlandske udbydere, som du nævner.

Har jeg forstået det rigtig at du lever af de annoncer fra affiliate udbydere som du har inde på dine sidder?

Har du eventuelt en adresse på en af dine hjemmesider som jeg kan se?

Mvh

Martin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)