Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfatter til streetwear site

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg sidder pt.  som art director på et website for et streetwear firma.

Til shoppen skal jeg bruge en række produktbeskrivelser, på både engelsk og dansk. Sproget skal samtidig appellere til streetverdenen..

Da jeg helst vil koncentrere mig om det jeg er bedst til, vil jeg meget gerne uddelegere denne opgave til hvem der nu kunne være interesseret.

Jeg vil meget gerne høre lidt om dig; dine erfaringer/kompetencer og om hvordan prislejet på denne type arbejde ligger (timebasis).

Jeg glæder mig til at høre fra en dygtig ordjonglør :)

Mvh Jacob Grubbe

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:28

Hej Jacob,

Jeg er freelancejournalist og udfører mange forskellige kommunikationsopgaver - alt fra salgsbreve, tekst til hjemmesider, nyhedsbreve, rådgivning m.v .

Har boet i USA, så det engelske plejer jeg også at kunne klare.

Du kan læse lidt mere om mig på www.jakobchristiansen.dk

Prisen afhænger af mange faktorer, men vi kan sikkert finde en god løsning for os begge.

Hvis det fanger din interesse, kan du skrive på jakob@horisont.dk eller giv et kald på mobilen: 20 30 69 41.

Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 01:30

Hej Jacob,

Jeg har arbejdet som tekstforfatter siden 2000 og har efterhånden en ret god erfaring med at formidle forskellige budskaber til et bredt publikum. Jeg sender dig gerne et par referencer, hvis du er interesseret. Mit engelsk skulle heller ikke fejle noget - jeg har læst i Dublin og har en kandidatgrad i engelsk.

Mit prisleje ligger på 750 kr. i timen, men jeg giver også gerne et fast tilbud, hvis opgavens omfang er præcist nok defineret.

Skriv til mig på anniqa@houseofsynergy.dk, hvis du er interesseret.

Tilmeldt 8. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:38

Hej Jacob

Mit navn er Signe og jeg er ikke tekstforfatter ...men til gengæld er jeg freelance-streetwear designer og har rigtig godt styr på termene omkring den slags produkter...:)

Se mit arbejde på www.emdalcolorknit.dk

Og jeg er blot ude efter erfaring...

ring el skriv:

61650925

signe@emdalcolorknit.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)