Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Franschisetager??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er næsten altid et mådenligt fee du skal betale til Masterfranschisetager, det skal du lige have med i dine beregninger. Det kan jo hurtigt blive til lidt penge også...

Men ellers - som jeg kan se det ud fra det skrevne, og uden ellers at vide noget om betingelserne i kontrakten - så er det vel rigtigt nok at du kun kan miste den indskudte kapital. Men det kan din advokat fortælle dig meget mere precist når han/hun har gennemlæst kontrakten...

Dbh
Ania

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 11:08

Tak for dit svar :)

Nu skal jeg bare lige have fundet en advokat der kan læse det igennem :)

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 12:33

Jeg kender en der bare er super dygtig til sådan noget, han har hjulpet mig igennem en udemærket virksomhedsovertagelse og vi er igang med den næste.

Hvis du gerne vil have hans kontakt oplysninger så send mig lige en pm så sender jeg dem til dig ;)

/Ania

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 12:45

Lyder dejligt :)

Tak for det.

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42

normalt skal man altid lave et aps eller as før de gider samarbejde med dig, det viser jo også dem at du er seriøs og giver dem en sikkerhed, når de sender maskiner osv til dig på kredit,

så hvis ikke de kræver det virker det lidt mærkeligt syntes jeg, men det jo bare min mening

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 08:00

Jonathan Cohen Wolff:

normalt skal man altid lave et aps eller as før de gider samarbejde med dig, det viser jo også dem at du er seriøs og giver dem en sikkerhed, når de sender maskiner osv til dig på kredit,

så hvis ikke de kræver det virker det lidt mærkeligt syntes jeg, men det jo bare min mening

Selskab giver ikke nogen sikkerhed i sig selv, det er meget bedre det er en privat virksomhed for så har du fat i personen med hud og hår. Ved et selskab skal der udfærdiges selvskylner erklæringer hvis man skal have sikkerhed ud over det indbetalte selskabs kapital.

Selskab er som jeg ser det en fordel for en selv i det øjeblik du har en virksomhed som drives med overskud samt som beskyttelse mod kreditore ved en eventuel konkurs. Så længe firmaet er i en opstarts fase og formentlig kører med et underskud vil det formentlig være bedre at kører det i privat regi så du kan bruge dit underskud fra opstarten i en eventuel privat indkomst. (få noget af din skat retur)

Der for bør man få en revisor til at gå budgetter igennem, og i forhold til Franchise bør man helt sikkert få en advokat på banen. De to personer kan være de dyrest at spare væk...

Thomas

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)