Kære Aminoer Da jeg ikke ønsker at folk skal kunne finde denne samtale har jeg valgt at skrive hjemmeside-adressen med mellemrum: www. t a b u l o g e n .dk . Jeg ville sætte stor pris på hvis jeg kunne få svar uden ordet (t a b u l o g e n) i et ord af samme årsag. Det håber jeg i vil respektere. Mange tak! Målet med logen er i sidste ende at det er en musikside lige meget genre. I starten vil den dog være domineret af hip hop da de største navne fra selskabet er hip hop kunstnere. Hvad mangler servicen, hvad kan gøres bedre og hvad skal væk? På 20 dage er vi oppe på ca 1000 oprettede profiler. Hvordan kan vi gøre det en succes på langt sigt?
Jeg håber meget at i vil hjælpe mig med jeres feedback! Mange tak! Christian |
Er jeg den eneste der har et stort hvidt hul på forsiden hvor der er Flash i IE?
Anyways, som helt ny og udefrakommende ANER jeg ikke hvad siden handler om. Efter 3-5 min. på siden er det endnu ikke lykkedes mig. Det eneste jeg kunne forbinde med noget jeg kender er en top 10 liste over nogle numre. Er det sidens koncept? Eller er det en bi-ting? Der står at den er præsenteret af T a b u R e c o r d s. Men der er mange kunstnere - jeg er forvirret.
Men nogle må jo forstå det eftersom i har skaffet medlemmer
Ren designmæssigt ville jeg gerne se de tre kolloner opdelt mere. Evt. af en border eller en baggrundsfarve eller et eller andet.
Kan ikke rigtig komme med kommentarer til indhold osv. Jeg forstår stadig ikke hvad siden går ud på. Måske en tekst på forsiden på 3-4 linjer kunne redegøre for dette.
Mvh