Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan vi gøre det en succes på langt sigt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

Da jeg ikke ønsker at folk skal kunne finde denne samtale har jeg valgt at skrive hjemmeside-adressen med mellemrum: www. t a b u l o g e n .dk . Jeg ville sætte stor pris på hvis jeg kunne få svar uden ordet  (t a b u l o g e n)  i et ord af samme årsag. Det håber jeg i vil respektere. Mange tak! Wink

Målet med logen er i sidste ende at det er en musikside lige meget genre. I starten vil den dog være domineret af hip hop da de største navne fra selskabet er hip hop kunstnere.

Hvad mangler servicen, hvad kan gøres bedre og hvad skal væk? På 20 dage er vi oppe på ca 1000 oprettede profiler. Hvordan kan vi gøre det en succes på langt sigt?

Jeg håber meget at i vil hjælpe mig med jeres feedback! Mange tak! Smile

Christian

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:50

Er jeg den eneste der har et stort hvidt hul på forsiden hvor der er Flash i IE?

Anyways, som helt ny og udefrakommende ANER jeg ikke hvad siden handler om. Efter 3-5 min. på siden er det endnu ikke lykkedes mig. Det eneste jeg kunne forbinde med noget jeg kender er en top 10 liste over nogle numre. Er det sidens koncept? Eller er det en bi-ting? Der står at den er præsenteret af T a b u R e c o r d s. Men der er mange kunstnere - jeg er forvirret.

Men nogle må jo forstå det eftersom i har skaffet medlemmer Wink

Ren designmæssigt ville jeg gerne se de tre kolloner opdelt mere. Evt. af en border eller en baggrundsfarve eller et eller andet.

Kan ikke rigtig komme med kommentarer til indhold osv. Jeg forstår stadig ikke hvad siden går ud på. Måske en tekst på forsiden på 3-4 linjer kunne redegøre for dette.

Mvh

Fra Hadsten ved Århus
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:38

Ja, hvad er servicen? Jeg kan heller ikke se hvad det går ud på. Men det er meget pænt. Det er da flot med 1000 på 20 dage! I mangler noget der forklarer hvad det går ud på. Dvs. fx i menuen: "Om" eller "Hjælp" eller lign.

Hvad går 'logoet' i toppen ud på? I toppen kunne man måske have noget mere grafik som siger lidt om hvad man kan regne med at finde længere nede. Fx billeder af nogle kendte musikere.

Når man måske vil tilmelde sig, får man ikke meget at vide om hvad det vil blive brugt til, passer I fx på email adressen, så jeg tør gi den til Jer?

Hvad får man ud af at tilmelde sig?

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 15:02

ja jeg ved heller ikke lige hvad præcis budskabet er, det handler om musik og videoer kan jeg godt se, måske man er for gammel til den slags, men det er jo fint nok at det tiltrækker unge og medlemmer til jer.

jeg kan godt se siden. modsat jer som ikke kan.

jeg vil godt tro på den tiltrækker unge, der er jo det hele

med hensyn til frentiden, skal der gøres et eller andet, et formål, pointsystem på en eller anden måde for medlemmerne. måske en amatørside hvor unge selv kan oploade egne sange og musik, som andre kan stemme på, en slags X faktor

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)