Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjernskrivebord, XenApp eller andet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg er ved at prøve at opsætte en Demo af et program som skal kunne køres uden at brugeren behøver installere dette store program på deres egen computer. Derfor ønsker jeg at have det kørende på en server og derefter lade brugere prøve en demo over internettet inden de evt. køber. Det kunne evt. også bruges til en hosted solution, men det kræver at vi virkeligt får kørt en masse tests eller at i kan komme med et rigtig godt forslag til det bedste system til den slags.

Det skal være så brugerne ikke skal til at lave en masse snedige manøvrer for at få det til at virker, det skal være brugervenligt og brugeren skal kun kunne arbejde i det pågældende program på serveren og altså ikke have adgang til andre programmer på serveren.

Jeg kender selvfølgelig fjernskrivebordet og har desuden prøvet Citrix XenApp som jeg syntes kører super lækkert selv fra en US server! En hage ved XenApp er at her skal installeres en lille fil, det er dog til at overkomme især når det fungerer så godt som jeg syntes.

Med hensyn til fjernskrivebord, så skal man vel bruge en bestemt server version for at der er mulighed for kun at give adgang til et bestemt program?

Håber i har nogle rigtig  gode forslag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:05

Virkelig ingen kloge hoveder der kan hjælpe??

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:59

Hej Kim

Hvilken type program er der tale om? Det vil have rimelig meget at sige for præsentationsmulighederne.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Århus
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:21

Jeg kørte i en periode med tightvnc, der kan man sætte det op så man kan komme ind via en browser, jeg er ikke helt 100% sikker på om man kan nøjes med en enkelt applikation, men det er da et kig værd

http://www.tightvnc.com/

Vi udvikler moderne webservices og driver webbureauet refunk.dk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)