Hej amino'er! Jeg søger en der kan hjælpe med at få programmeret en "upload" funktion til min hjemmeside. Jeg har brug for at mine kunder direkte på min hjemmeside kan uploade filer til min server, hvorefter at jeg vil modtage en notifikationsmail, om at der er uploadet en fil. Filerne vil typisk være ret store - omkring 1 GB Kunderne skal i samme formular have mulighed for at knytte en kommentar til filen, samt angive deres kontaktoplysninger. Da mit webhotel ikke understøtter PHP (Surftown) er jeg her på siden blevet anbefalet at det bliver lavet i flash, og har fået et link til dette: Men jeg kan ikke lige umiddelbart få det til at virke... Så enten har jeg brug for en der kan få det til at virke, eller også en der kan programmere noget til mig der virker... Håber at høre nogle bud / priser på dette.
|
Hej
Du drømmer hvis du vil få upload til virke på et webhotel der ikke understøtter PHP!
Upload af så store filer vil kræve masser af RAM på serveren.
Selv en upload tjeneste som rapidshare tillader ikke upload på over 200Mb max.
Jeg ved ikke hvilken slags service du har tænkt på men du skal nok genoverveje ideen..
Uanset om du bruger flash skal der stadig bruges PHP eller anden serverside sprog!