Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webhost til Magento

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften.

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål:

Findes der en gratis webhost, der har kan leve op til kravene for en Magento installation ( http://www.magentocommerce.com/system-requirements )?

Vil gerne lige prøve at lege lidt med det, uden at jeg skal bekymre mig om småfejl osv.

Domæne er fuldstændig irrelevant.

M.v.h.

Tobias

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 09:03

Jeg tvivler på at du finder en gratis webhost der kan klare magento, men du kan selv relativt nemt installere en lokal server, f.eks. WAMP: http://www.wampserver.com/en/

udfordringen her, vil være at få de sidste moduler til PHP som magento kræver installeret, men det er nu ikke så vanskeligt som det måske lyder til.

Hvis det kun er til leg, kunne det være en udemærket start...

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 09:43

Enig med Daniel, men faktisk vil jeg mene at det er bedre end en udemærket start. Så er du uafhængig af performance, bredbånd osv og du kan bare lege løs :).

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 12:33

TRJ:

Godaften.

Findes der en gratis webhost, der har kan leve op til kravene for en Magento installation ( http://www.magentocommerce.com/system-requirements )?

Vil gerne lige prøve at lege lidt med det, uden at jeg skal bekymre mig om småfejl osv.

M.v.h.

Tobias

Hej Tobias.

Hvis du smider mig en mail på support@powerhosting.dk, sætter vi gerne er personlig test-shop op til dig. Så slipper du for at rode med WAMP etc.

Det er helt gratis og 100% uforpligtende.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 14:01

Hej Tobias,

Jeg kan tilbyde dig gratis hosting , for magento på vores server ..

WAMP og Magento går ikke så godt sammen. 

Vi er i gang med opgrader vores system så vil kan tilbyde dedikeret Magento hosting.

Hvis du er interreseret kan jeg give adgang til vores test server , hvor jeg kan installere Magento med dansk sprog pakke så du er hurtig igang.

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:01

TRJ:

Godaften.

M.v.h.

Tobias

Jeg kan anbefale dig at købe et webhotel hos gigahost.dk. Det koster 20,- pr. mdr. og her kan du oprette alle de domainer du vil.

Det fungerer glimrende og jeg har bl.a. opsat en magento shop her, som virker fint.

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:27

Tak for tilbudene allesammen.

Har valgt at benytte mig af Powerhostings fornemme tilbud om en testshop.

M.v.h.
Tobias

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:54

Tak til alle som har skrevet til os vedr. gratis test-hoteller.

For en god ordens skyld kan vi oplyse at tilbuddet også gælder alle andre som skulle ønske et personligt test-hotel til Magento.

Vi opretter et test-hotel gratis og helt uden forpligtelser. Vi kan dog ikke garantere at det bliver samme dag, da vi prioriterer betalende kunder først :-)

Smid en mail til support@powerhosting.dk ( eller ring på 86253320 )  hvis det skulle have interesse, eller hvis du blot er interesseret i at høre mere om Magento.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)