Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

plastemne i 70x10cm ønskes produceret

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg gætte på en produktionspris på kr. 0.5 til kr. 2 pr. stk. ud fra de givne oplysninger.

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 16:10

Hej !

Hvis det kan sprøjtestøbes og er et simpelt emne uden mærkelige vinkler osv. så koster en støbeform normalt ca. 3000 USD !

Selve støbningen koster afhængig af vægten af plastiken og antallet, men det er MEGET billigt !

Så har du formen liggende til fremtidige produktioner !

Tilmeldt 13. Dec 05
Skrevet kl. 16:44

Produktionsomkostningerne vil ligge på omkring kr. 0,5 - 2,0.

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:41

Jamen se, det var bedre:))Hvem står for det?

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 05:44

Hej !

Jeg kan få lavet formen i Kina, så kan du få den sendt hjem til en plast fabrik i Danmark som kan støbe emnerne, eller hvis det er større antal kan det gøres herude også !

Jeg kan kontaktes på termalou@loxinfo.co.th

Tilmeldt 13. Dec 05
Skrevet kl. 06:56

Det lyder interessant at du kan og vil sprøjtestøbe et emne der er under 1mm tykt og 70 cm langt. Kan man det med en rimelig produktionstid og ensartethed i emnet ?

Jeg spørger for også at lære noget nyt.

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 07:07

Jeg har ikke set emnet !

Så jeg kan ikke se om det kan støbes !

Men hvis det ikke kan det, så finder vi bare en der kan køre en plast plade i en revolverbænk, så får vi det forarbejdet så det bliver som det skal være !

Jeg tror simpelthen at Japping er ansat af dansk engeniør forening til at få folk til at tro at alle ting er så kompliceret at man behøver et ingeniør firma sat på opgaven !  Men jeg tror at det nok lykkedes hurtigere og bedrer hvis man ikke gør i mange tilfælde, specielt hvis firmaet har folk som Japping ansat !
Det er jo rent ordkløveri du bliver ved med ! Også på andere debatter på Amino !
Nu er det sådan at amn kan få alt godkendt i Kina, så alle papirer er 100% i orden, alt følger EU lovgivning osv, ! Jeg sælger bildæk til Scandinavien for 150 Kr. stykket og det er nye radial dæk, opfylder alle krav, jeg sælger anker bolte til Norske tunneller, alt er tested og opfylder krav til stål, til Norske interne sikkerheds krav osv. alt er blevet tjekket igen og igen !! Så et simpelt plast emne klare jeg nok også ! Har forøvrigt lavet meget i plast til Bryggerigruppen, fra skitse til færdigt produkt !

Tilmeldt 13. Dec 05
Skrevet kl. 13:12

Jeg tror bare du misforstår mine hensigter med indlægene. Jeg arbejder til dagligt med udstyr der produceres og til dels konstrueres i udandet - også uden for EU (bla. USA,Norge,Kina,Malaysia) - og i meget store stykantal. Der er intet i vejen med produkter fra Kina eller andre lande - det mener jeg heller ikke jeg har givet udtryk for.

Denne forespørgsel bærer præg af, at kunden ikke helt har specificeret hvilke krav der er til varen, hvilket jeg forsøger at hjælpe med. Det vil jo ikke være så godt hvis vareren ikke kan anvendes efterfølgende, fordi der f.eks. er anvendt forkert materiale, mål eller lignende. Min erfaring er nemlig, at en del små firmaer har et unødigt stort spild pga. uspecificerede ordre/opgaver. Så vi skal prøve at finde kravene til emnet uden af vælge fremstillingsmetode fra starten.

Jeg er her ikke for at lave en handel, idet jeg slet ikke sælger disse varer. Jeg har derimod et netværk, hvori jeg kan finde en potentiel producent eller fire til et givet produkt.

Men måske KBAA har problemer med at jeg forærer lidt gratis hjælp væk ? Så skal han være glad for at jeg ikke har en sygedag så tit ..... og lige en gentagelse ...... jeg vil altså ikke nedlade mig til at diskutere stillinger, uddannelse eller andet småligt, det kan du gøre på aftenskolen.

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 13:39

Hej !

Send en tegning til mig og en beskrivelse af hvilken plast type det skal laves i !

Så finder jeg en producent og en pris til dig, det koster jo ikke noget !

Så kan du se om det er interesant for dig !

Min mail er termalou@loxinfo.co.th

Og alt opfylder alle love og krav ! Bare så Kapping ikke skal hen og have skrivekrampe igen !

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 13:46

Ligesom alle andre, så skal jeg se emnet for at kunne give pris - og vide noget om, hvad det i sidste ende skal kunne holde til samt specifikationer om plastens beskaffenhed (transparant, stiv/blød, etc).

Hvis det er et fladt emne, kan jeg med stor sandsynlighed hjælpe dig - både ved 1 stk. og 100.000 stk.

Vh

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)