Jeg tror bare du misforstår mine hensigter med indlægene. Jeg arbejder til dagligt med udstyr der produceres og til dels konstrueres i udandet - også uden for EU (bla. USA,Norge,Kina,Malaysia) - og i meget store stykantal. Der er intet i vejen med produkter fra Kina eller andre lande - det mener jeg heller ikke jeg har givet udtryk for.
Denne forespørgsel bærer præg af, at kunden ikke helt har specificeret hvilke krav der er til varen, hvilket jeg forsøger at hjælpe med. Det vil jo ikke være så godt hvis vareren ikke kan anvendes efterfølgende, fordi der f.eks. er anvendt forkert materiale, mål eller lignende. Min erfaring er nemlig, at en del små firmaer har et unødigt stort spild pga. uspecificerede ordre/opgaver. Så vi skal prøve at finde kravene til emnet uden af vælge fremstillingsmetode fra starten.
Jeg er her ikke for at lave en handel, idet jeg slet ikke sælger disse varer. Jeg har derimod et netværk, hvori jeg kan finde en potentiel producent eller fire til et givet produkt.
Men måske KBAA har problemer med at jeg forærer lidt gratis hjælp væk ? Så skal han være glad for at jeg ikke har en sygedag så tit ..... og lige en gentagelse ...... jeg vil altså ikke nedlade mig til at diskutere stillinger, uddannelse eller andet småligt, det kan du gøre på aftenskolen.