Det ser sku da super godt ud - noget bedre end det som allerede er der nu :) Synes du skal sende en mail til Mark Zuckerberg og foreslå dette facelift :)
Well, ideen er god nok. Dog er min personlige holdning, at det øverste på siden fylder for meget. Man går glip af en del indhold og er nødt til at scrolle lidt ved dit design frem for det nuværende design. Men sjov ide.
Tja kan du for så vidt godt have ret i, men synes at reklamerne bliver gemt for meget væk. Toppen var tiltænkt til de lidt større firmaer, som f.eks. coca&cola, der ville få en langt bedre eksponering her end ude i siden af facebook. Prisen for denne plads skulle selvfølgelig også være derefter.
Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene
Menuen er ifølge mig alt for høj og det virker ikke rigtigt det du har prøvet med det ekstra plads. Så hellere lave menuen mindre i toppen og bruge resten af pladsen til nogle flere elementer i stedet for ads deroppe, som ingen brugere nok er interesseret i.
Der er nogle elementer over det jeg godt kan lide, men MAN HAR ALDRIG ET UR PÅ EN HJEMMESIDE. Så finder brugerne jo ud af hvad klokken er. Så lukker de siden og: går på arbejde, går i seng, begynder på lektierne, går i skole, sætter sig til tvet for at se nyhederne.
Brugerne er ikke interreseret i reklamer, men de bliver nød til at være der. Jeg er dog enig med dig, at jeg ikke har leget nok med det i toppen, men følte at 5 timer var nok.... :-)
Hav en god dag
Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene