Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. bar/disco

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 79
Fra  Travelmate Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har et par spørgsmål som jeg håber nogle kyndige kan svare fyldestgørende på:

- Hvor mange besøgende har en bar/disco i Odense/KBH/Århus (vi snakker her en ok populær restauration på ca. 150 m2). Og jeg er klar over hvor svært det er at svare på, men snakker vi 500 ugentligt eller månedligt eksempelvis.

- Er der nogen som har noget statistik over hvor mange penge hver besøgende ca. lægger i baren?

Tak på forhånd
Jens 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 19:49

Hej Jens

Jeg er ikke særligt kendt indenfor diskoteksbranchen på den måde, men fandt denne tekst på diskotek Broen her i Århus:

"Diskotek M/F Broen er beliggende centralt i Århus Havn. Det er med sine 5 afdelinger 9 barer, 2 entreer, 2 garderober, 5 dansegulve med DJ’s, samt landets største udendørs afdeling blandt Danmarks største diskoteker.

Skibets omtrentligt 150 ansatte betjener hver weekend ca. 2.500 besøgende gæster."

Så nemt var det at finde, så det kan du sikkert gøre med mange af de andre.

Find også lige deres cvr nummer og tag et smut forbi www.cvr.dk og download deres seneste regnskab.

Det kan ikke tage mange minutter.. God fornøjelse.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51

Hvis du skal vide, hvor mange penge hver gæst lægger i baren, så er den eneste mulighed jeg umiddelbart kan finde at tage kontakt til en masse diskoteker og spørge. Så kan du være heldig at de vil fortælle dig det.

Rommy:

Skibets omtrentligt 150 ansatte betjener hver weekend ca. 2.500 besøgende gæster."

Selvom Broen skriver det på deres hjemmeside, så lyder det godt af mange. Jeg har godt nok aldrig været på Broen, da jeg selv slår mine folder på Sjælland, men jeg vil da hævde, at det er de færreste diskoteker i KBH, der har 2.500 gæster, hvis der overhovedet er nogen.

Fra Billund 7190
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:01

Hej heffer,

Når du snakker om, hvor mange penge folk ligger i baren, kan man jo kun gætte, for der findes ikke et rigtig facit. Dog kan man jo regne på det, via. forskellige tal, hvis man kan få noget information ud af diskoterne. Men det handler jo bl.a. om at lokke gæsterne til diskoteket så tidlig så muligt. Dvs. få dem tidlig ind om aftenen, sådan at de kan nå at blive ædru tidlig på natten, og derfor begynder de at drikke mere, da de gerne vil forblive fulde, eller blive endnu fuldere. Så kan du jo lokke gæsterne med nogle tilbuds, f.eks. halv pris på indgang før 23, osv :)

Dbh Marcus.

Tilmeldt 25. Sep 08
Fra  Travelmate Skrevet kl. 21:09

Jeg tror ikke der er mange diskoteker som skriver deres besøgstal - desværre.

Koster regnskabene ikke penge hos cvr?

Tilmeldt 25. Sep 08
Fra  Travelmate Skrevet kl. 21:11

Broen er pænt stor (og populær) - så det skulle ikke overraske mig....

Mit håb var også at der sad nogle og kiggede med herinde som er i selve branchen eller selv har prøvet at sidde med besøgstal og indtægter/udgifter.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13

Marcus A:

Når du snakker om, hvor mange penge folk ligger i baren, kan man jo kun gætte, for der findes ikke et rigtig facit. Dog kan man jo regne på det, via. forskellige tal, hvis man kan få noget information ud af diskoterne.

Ja, det er jo ikke det syge der skal regnes på: indtjening i baren/gæster, burde vel gøre det. Han skal bare have tal fra en masse diskoteker.

Marcus A:
Dvs. få dem tidlig ind om aftenen, sådan at de kan nå at blive ædru tidlig på natten, og derfor begynder de at drikke mere, da de gerne vil forblive fulde, eller blive endnu fuldere. Så kan du jo lokke gæsterne med nogle tilbuds, f.eks. halv pris på indgang før 23, osv :)

Hvis det er et diskotek, det handler om, så plejer der at være regler for, hvornår og hvor lang tid de må holde åbent.

Tilmeldt 25. Sep 08
Fra  Travelmate Skrevet kl. 21:14

Egentlig lidt misvisende at jeg brugte ordet disco, for min idé er egentlig udelukkende en bar. Og det er af typen warm-up-bar - dvs. et sted hvor folk tager hen, enten efter arbejde/skole til en fredagsøl eller før de skal i byen for at blive lidt fulde.

Er det helt galt i byen hvis man estimerer med 300 besøgende i løbet af en weekend (tor-søn) og at hver person gennemsnitligt indtager 2 genstande?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16

Nej, jeg vil mene, at det er realistisk, dog afhængig af placering, lokaliteter og priser. I Roskilde findes et sted ved navn Interpool/Mary's og de har fuldt hus hver weekend. Hvilket i hvert fald er 150+ på aften, men hæng mig ikke op på det

Tilmeldt 25. Sep 08
Fra  Travelmate Skrevet kl. 21:23

Placeringen jeg har kigget på er meget centralt ved de andre diskoteker/pubs/cafeer i Odense C. Priserne vil være SU-venlige.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)