Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Investor/Amino-bruger

Vores firma er ca. 3 år gammelt, firmaets omætning har til dato ikke været imponerende, da firmaet reelt har været nedprioriteret, da vi har skulle holde fokus på vores andet firma hvor vi tjener til dagen og vejen....

Vores omtalte firma har beskæftiget sig med produktion og import af diverse brugskunst artikler samt alt design til hjemmet - vi har i det seneste år leveret varer til flere store Scandinaviske brands. Men vi har stadig ikke satset 100% på denne side af vores forretninger.

Vi har derfor i den sidste tid arbejdet med strategien for virksomheden, hvad skal være vores fokusområder mv - hvad skal vi satse på... Nu er vi endelig nået frem til hvad vi vil - Vi vil indenfor de næste 3 år opbygge et anerkendt brand indenfor dansk design, i varekategorier til hjemmet. Kan måse lyde svært, og det bliver dog langt fra nemt, men med vores baggrund, viden og erfaring tror vi på at dette sagtens kan lade sig gøre - blot vi gør det rigtig fra start.

Vi har netop fået en, efter vores egen mening , fantastisk kontrakt i hus med et meget kendt designer navn, som vil bistå os med nye designs, formgivning, kreativitet mv. - Med denne kontrakt får vi en rigtig stærk grobund og historie til vores produkter - dette kombineret med vores store knowhow indenfor produktion og produkt udvikling samt gode forbindelser til salgskanalen, vil give vores nye forretning et kæmpe potentiale.

Virksomhedens økonomi er reelt ganske sund, men for at komme igang med vores nye forretningsplan, og for at kunne sætte fuld fokus på dette firma kræver det en større kapital end vi har i firmaet, derfor er vi nu på udkig efter en eller flere investorer der tror på vores ide og kan hjælpe os med den nødvendige kapital, samt evt. aktivt medvirke i udviklingsprocessen af virksomheden.

Vi har forretningsplan, budgetter mv. klar til de rette personer - Første henvendelse må gerne ske til m.bendtsen@privat.dk - her kan yderligere info også gives, så vi kan gå mere konkret ned i sagen.

Jeg håber på at den/de rette person(er) ser dette indlæg og håber på positiv respons.

På forhånd tak.

MVH

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Eftersom der ikke er mange der har besvaret i dette indlæg, ville jeg spørge om der er nogle der ved hvor man går hen for t finde en seriøs investor. Henvender man sig til nogle af de større revisionsfirmaer, har engang hørt om at flere af disse skulle ligge inde med sådanne - har prøvet og søge på nettet, men jeg synes ikke de hjemmesider/firmaer jeg finder virker seriøse/sikre nok.

Håber der er nogen der kan komme med input til dette.

På forhånd tak.

MVH

Bendtsen 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)