Hej alle, |
Det kommer an på om Du har en idé som kan bruges til domänet :)
Hej alle, |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Det kommer an på om Du har en idé som kan bruges til domänet :) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hvis ikke du vi lave en Bank til Quinder så er det vidst OUT. Mvh, |
HAHA... Bank til kvinder.. den var god :) Det skulle man da overveje... lyserødt logo, paris-hilton look alikes mænd i bar overkrop som bankrådgivere.. stearinlys hist og her i banken, lidt champagne og robin williams på fuld skrue... SÅ kører vi :D |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Jeg kender udemærket til det med at have ubrugte domæner liggende. Har selv en del... Men man vil jo nødig gå af med dem hvis de nu kunne blive brugbare en dag ;) Banq.dk - umiddelbart kunne jeg associere det med noget specielt, desværre ;) |
Det er sådan set et mærkeligt spørgsmål at stille i et forum, da du jo selv kun er den eneste til at give svaret... Hvis du har masser af idéer til domænet, så synes jeg du skulle skrive disse idéer ned, og vurdere på hvilken som er den bedste idé i forhold til dine egne planer - det kan være det handler om personlig branding eller om at tjene mange penge... Derefter vurderer du, om der er tid og lyst til at realisere idéen, og hvornår det givetvis skal være. Hvis du vælger ikke at ville realisere idéen, så kan du jo lige så godt afmelde domænet igen. Selvom beløbet er lille, så kan det være der er en anden iværksætter som kan få glæde af domænet. |
Er det et mærkeligt spørgsmål? I min verden findes der ingen dumme spørgsmål (næsten da) og slet ikke i et forum... og SLET ikke et sted som Amino, hvor iværksættere skal dele af erfaringer og viden... Synes det er ret ofte at folk på Amino (som dig) skal belære folk om hvor mærkelige de er og spille klog til det yderste... Jeg tager imod kritik men ikke på den måde... |
Ja, det er p**** irriterende ![]() |
Det er skam også det jeg har tænkt mig og derfor har oprettet denne tråd ![]() |