Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækkert kontor til leje på Allegade på Frederiksberg !

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert kontor på 175 kv.meter + 50 kv.meter terrasse udlejes på Allegade 13, 2000 Frederiksberg.

Kontoret er placeret imellem Frb.Rådhus og Frb.Have med super beliggenhed, og det er et meget

unikt kontor, der udlejes på favorable vilkår, mod at jeg kan bevare ét skrivebord i den ene ende af

kontoret, hvilket ikke er til gene, da kontoret er stort. Da kontoret er helt møbleret og med trådløst

netværk, omstillingsanlæg m.v., der frit kan benyttes, er der her mulighed for at komme billigt

igang fra en kendt adresse, og overtagelse er muligt med det samme.

Ring til Tom på 27 14 36 83 og aftal tid for at se lokalerne.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:00

Jeg er sikker på at du ville få mere respons, hvis du fx. linkede til billeder og så skrev en pris ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 13:58

Hej. Du har helt ret.

Det var en forglemmelse, men jeg smider det på nu.

Venlig hilsen

Tom

Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 14:00

Jeg glemte at skrive, at lejen er 14.000 Kr.pr.md. (ingen moms), hvilket er meget billigt i forhold til kontorets størrelse,

beliggenhed m.v. MVH Tom

Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 00:36

175 kv.meter lækkert kontor på Allegade til kun 12.500 Kr.pr.md !

Kontoret skal lejes ud snarest, hvorfor vi har sat prisen ned. Kontakt Tom på 27 14 36 83 for besigtigelse

af kontoret.

Fra København S.
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 11:17

Hej Tom,

Er der nogle billeder derfra =

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:27

Hej...

Det lyder jo som et ok tilbud.

Mangler dog lige lidt mere info, og ville også gerne se billeder af stedet.

Hvad med depositum?
Er det dig der er udlejer?
Huslejen, er det total, og er du på kontoret mod en delbetaling af huslejen, eller?

Lidt mere info ville gøre det lettere :-)

Mvh.

Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 12:42

Hej,

Tak for henvendelsen.

Jeg har desværre ikke nogen billeder af kontoret, men du er velkommen til at se det i eftermiddag eller i

morgen, hvis det passer dig. Det ligger på Allegade 13, 2.sal, 2000 F.  -  og det er placeret geografisk imellem

Frb.Have og Frb.Rådhus.

Jeg er lejer af lejemålet, og har ret til at udleje til fremlejere.

Den reelle husleje er 19.166 Kr.pr.md. + el-forbrug, d.v.s. små 20 pr.md. for alt inkl.alle omkostninger.

Da jeg blot vil bevare mit ene skrivebord i den ene ende af kontoret, vil jeg leje alt andet ud for 12.500 Kr.

pr.md., således at jeg betaler godt 7500 Kr.pr.md. for at bevare min plads, og grundet konkurrenceklausul

i min branche, vil jeg højst være på kontoret 1 dag om ugen indtil slutningen af året.

Depositum er 3 mdr. leje og så er der 1.måned forud, men kontoret står klar til indflytning, og resten af

februar er selvfølgelig gratis, hvis det har interesse.

Der er mulighed for at benytte de nuværende møbler, reoler m.v. gratis, og der er omstillingsanlæg,

trådløst netværk, kopimaskine og fax, der kan benyttes. Der skal selvfølgelig blot oprettes linjer til

tlf. og netværk, men dermed er det billigt at starte op på Allegade 13.

Kontoret er (i al beskedenhed) ganske unikt, og terrassen på 50 kv.meter er super.

Du er velkommen til at kontakte mig på 27 14 36 83 for aftale af uforpligtende besigtigelse.

Venlig hilsen Tom

Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 12:45

Hej Martin,

Jeg har svaret en Amino-bruger, hvorfor du kan se svaret på siden.

Det er et super kontor til en meget rimelig leje, og du er meget velkommen til at komme forbi og se

kontoret, hvis vi blot laver en aftale først. Jeg kan fanges på 27 14 36 83. Venlig hilsen Tom 

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:55

Hej Tom

Tak for hurtigt svar.
Din beskrivelse lyder ganske fornuftigt, og ikke uinteressant, men uden at jeg kan/vil love noget...
Jeg vender lige tilbage, hvis det bliver aktuelt, men jeg har i hvert fald ikke mulighed for at komme og se det i denne eller næste uge, beklager.

Jeg ringer til dig, hvis dette ændrer sig.

God weekend...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)