Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af lejenspand.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi ønsker en feedback af vores design på www.lejenspand.dk/test

I første omgang skal i se væk fra teksten på hjemmesiden, da denne skal ændres og der vil blive mulighed for at diskuttere denne midt i ugen. 

Hvad er godt/dårligt?

Idéer til hvordan ting kan laves anderledes. 

Mvh

Jonas Buch

Fra Billund 7190
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 01:07

Hej Jonas,

Min personlige mening er at det er godt simpelt, det kan jeg godt lide. Ville dog prøve selv at ændre lidt på farverne, for ikke at få det til at se for kedeligt ud. Det minder mig lidt om en ældre hjemmeside. Kunne da friskes lidt op måske, men bare min mening jo. Ellers sjovt nok navn :)

Dbh marcus

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 02:14

Du har kun ét produkt, så det er bestemt ikke en dårlig idé at holde siden helt simpel. Sørg blot for at teksten (når du får den lavet) også er tilsvarende simpel, så det passer sammen. Jeg er enig i, at designet virker lidt out-dated, men det tror jeg ikke nødvendigvis er dårligt, hvis prisen netop er dit primære usp (se blot ryanair's hjemmeside, der helt bevidst holdes i et "billigt" design).

Held og lykke med projektet.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:56

Hej Jonas
Bliver dette konkurrenten til lejetlig.dk :-)

Syns faktisk siden er ok, dog skiger den gule farve i midten temmelig meget efter min mening.

Held og lykke med siden og lov nu, at din spand er bedre end de lig man kan lege andre steder :-) Vil jo ikke se dig i Basta i nærmeste fremtid :-)

Mvh Sanne

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 13:21

Fin side. Den er simpel og overskuelig. Jeg synes dog, at du skal tænke kraftigt over dit navn, da det læner sig meget op af det velkendte LejEtLig.dk. Det er aldrig en god idé at minde for meget om sine konkurrenter, men specielt i dette tilfælde er det ikke godt, da LejEtLig.dk har fået en masse dårlig omtale i diverse forbrugerprogrammer. At forveksle LejEtLig.dk med din virksomhed er derfor en meget dårlig idé.

Jeg synes, at du skal arbejde på et friskere navn, der tiltaler folk.

Hav en god dag! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 18:03

Mange tak for de pæne ord og kritik af siden.

Vi kan nemt blive forvekslet med LejEtLig.dk, dog bliver der lavet et FAQ hvor vi vil slå fast at vi er 2 forskellige selskaber. Dog er der et gammelt ordsprog der lyder: Dårlig reklame er bedre end ingen reklame.

Jeg tror personligt at lejetlig.dk får en øget omsætning, da de har fået spredt deres navn rundt i hele kongeriget dog ikke for det gode, men folk er blevet opmærksom på at der faktisk eksistere billigere alternativer nu, alle kender dem.

Nok om konkurrenten.

Navnet blev valgt på den baggrund at vi henvender os til nordjyder. En rigtig nordjyde med respekt for sig selv vil ikke betale noget for noget så derfor skal det lyde så billigt som muligt.

Men hvis der sidder en med et godt alternativ er vi da åbne for at høre det :)

Vi vil dog godt garantere at vores biler til en hver tid kan gå fejlfrit igennem et syn. Da vi også kun har ansvar på vores biler, betyder det utroligt meget for vores firma at bilerne har en ordentlig sikkerhed da hvis en bil ødelægges pga. en sikkerhedsbrist, ville komme til at ramme os hårdt økonomisk.

Jeg vil kigge lidt på den gule farve, den skal bestemt ikke genere en.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:10

Jeg synes faktisk at det er fint, at jeres navn ligner meget lejetlig.dk. Årsagen til den dårlige omtale af lejetlig har primært været at bilerne ikke kunne komme gennem syn og derfor ikke overholdt lovgivningen. Men jeg tror, at de fleste af deres kunder er helt ligeglade med det, så længe at de kan leje en bil billigt. Så fint navn. Det skal jeg nok huske.

Siden ser fin ud. Jeg kan godt lide det simple look. Det skal være let, hurtigt og troværdigt at navigere på siden, og det overholder den.

Mvh Morten.

Fra Hadsten ved Århus
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:12

Hej,

Jeg var også lige inde og kigge. Jeg kan tilslutte mig meget af det der er blevet sagt. Derudover:

den gule boks bør have en minimum højde,

kunne det være nemmere at se hvor I holder til?

"Om os" plejer at komme relativt sidst i en menu

Klik på top grafikken kunne være = tilbage til forsiden.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:25

Hej Jonas

Udemærket side, jeg vil gerne slutte mig til det hold som nævner den orange farve, den er ikke helt så heldig.

Menuen og topbanneret ser pænt ud, og baggrundsfarven også ok.

Måske kunne du lege lidt med en ny font, om ikke bare overskrifterne.

Husk at lægge billeder ind af alt hvad du kan slippe afsted med :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)