Hej folkens. Jeg går og leger med tanken om at lave en netbutik, der sælger streetwear og er netop igang med at tage kontakt til de brands, jeg vil sælge. Jeg er nået frem til, at et Magento system lige er hvad, jeg er på udkig efter. Helt bestemt Magentohotel.dk med ePay Pro (SKAL understøtte VISA Electron, da min målgruppe bliver alderen 15-20 år.) Men.... Jeg skal jo have lavet et unikt, men simpelt, design til min shop - så her kommer mit store spørgsmål: Hvad koster et simpelt design uden en masse flash-gejl? Farverne skal selvfølgelig være lidt "street" og designet skal være overskueligt og brugervenligt. Havde håbet på et ét-cifret tusindekroners beløb - hvad siger I? Er det realistisk? M.v.h. |
Havde håbet på et ét-cifret tusindekroners beløb - hvad siger I? Er det realistisk?
Ja, men det afhænger af hvem det er du vælger til opgaven, en koster måske 20k + og en anden 5k ...
Du er velkommen til at sende en mail til mig... Med lidt flere info, så skal vi nok kunne finde ud af noget.
Mvh
Yusuf
yusuf [at] erdogmus.dk