Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design til Magento shop - hvor meget skal det koste?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg går og leger med tanken om at lave en netbutik, der sælger streetwear og er netop igang med at tage kontakt til de brands, jeg vil sælge.
Er helt ny herinde, og har siddet og læst en masse tråde herinde de sidste par timer, men synes nu, jeg har fået det mest relevante mht. "færdigtlavede netbutikker".

Jeg er nået frem til, at et Magento system lige er hvad, jeg er på udkig efter. Helt bestemt Magentohotel.dk med ePay Pro (SKAL understøtte VISA Electron, da min målgruppe bliver alderen 15-20 år.)

Men.... Jeg skal jo have lavet et unikt, men simpelt, design til min shop - så her kommer mit store spørgsmål:

Hvad koster et simpelt design uden en masse flash-gejl? Farverne skal selvfølgelig være lidt "street" og designet skal være overskueligt og brugervenligt.

Havde håbet på et ét-cifret tusindekroners beløb - hvad siger I? Er det realistisk?

M.v.h.
Tobias,
tobias.rjFJERNDETTE@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:49

Havde håbet på et ét-cifret tusindekroners beløb - hvad siger I? Er det realistisk?

Ja, men det afhænger af hvem det er du vælger til opgaven, en koster måske 20k + og en anden 5k ...

Du er velkommen til at sende en mail til mig... Med lidt flere info, så skal vi nok kunne finde ud af noget.

Mvh
Yusuf
yusuf [at] erdogmus.dk

Tilmeldt 1. Feb 09
Skrevet kl. 00:00

Ja, det er også det indtryk, jeg har fået.

Jeg håber på omkring 5000,- kr, gerne under. Dette skulle gerne skille fårene fra bukkene.

Min, måske, kommende shop vil kun blive en hobby side, så derfor vil jeg hellere smide kapital i et godt varelager, end i et 50k design.

Jeg vil kontakte dig, når jeg er nået længere i processen, og hvis jeg ikke finder et bedre alternativ. Indtil da: Tak for det hurtige svar!

M.v.h.
Tobias.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:20

Hej

Du kan jo prøve at tjekke template monster her

De har pt 25 Magento designs til salg.

Ellers så er der jo også magentohotel.dk/ - de kan også hjælpe med design etc. til fair priser.

Jeg har også læst at Janus (en Amino bruger) har fået designet en magento side til 1000,- - jeg kan bare ikke huske firmaet.......

Hilsen Morten

Tilmeldt 1. Feb 09
Skrevet kl. 00:31

Hej Morten, tak for svaret.

Har godt set Templatemonster, men der er desværre ikke noget, der tiltaler mig.

Okay, må lige vente og se, om han dukker op herinde. :)

M.v.h.
Tobias.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 10:40

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Jeg har også læst at Janus (en Amino bruger) har fået designet en magento side til 1000,- - jeg kan bare ikke huske firmaet.......

Hej Morten

Det var vist mig - pwm.dk hedder firmaet Smile

Jeg har i hvert fald lige haft et fint samarbejde med én der hedder Janus vedr. en Magento-shop.

Hej Tobias

Jeg har før lavet designs til Magento.

Hvis du kontakter mig (telefon, email eller via kontaktformularen: http://pwm.dk/contact.php ), så kan vi tale mere om dine ønsker for designet. Du får naturligvis også et tilbud når vi har snakket om dine krav og ønsker.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:09

Hej Tobias,

Vi er et ungt reklamebureau beliggende i Horsens og levere alt indenfor web og trykte medier! Et fuldstændig unik webdesign med eller uden flash, tager vi 3295,- (eks. moms for). Og så designer vi indtil du er 110% tilfreds!

Du kan skrive en mail til nc@drive-design.dk og så kan vi tage en snak om det eller ring 6185 6211.

Forsat rigtig god dag...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:30

Hejsa. Jeg vil sagtens kunne lave en løsning til dig for et godt beløb. Du kan kigge på www.exc.dk hvor du kan se nogle af de ting jeg har lavet.

Mvh: Mikkel Sørensen

Tilmeldt 1. Feb 09
Skrevet kl. 23:29

Tak for svarene allesammen.

Jeg vil rigtig gerne se nogle referencer til, hvad I evt. tidligere har lavet.

Bliver siden en realitet, vil jeg tage kontakten til den, jeg tror, kan levere det bedste stykke arbejde til netop mine behov.

M.v.h.

Tobias

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 10:17
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)