Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Mig! Søger hård kritik af min nye webshop, som sælger XBox Live medlemsskaber.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa mine med Aminoer!

Jeg søger ros, men mest ris, kritik og tæsk til min nyerhvervede webshop som sælger Xbox Live medlemskoder. 
Skal måske lige sige at siden er på engelsk og primært henvendt til det internationale marked.

Link til webshoppen: www.buygamingcodes.com 

Vil meget gerne høre fra dig som evt. kunde om:

• Synes du siden er brugervenlig for dig?
  • Ville du kunne finde på at lave et køb på siden, hvis du havde brug for et xBox Live medlemsskab?
  • Hvis ikke, hvorfor ikke?
  • Hvor fejler siden? (Hvor tror du kunderne "ryger af i svinget"?)
  • Har siden nogle mangler? Og hvis hvilke?
  • Rent seo-mæssigt, hvad kan optimeres på siden? (Kun for "seo nørder")
  • Andet du vil sige?

Du behøver selvfølgelig ikke svare på alle spørgsmålene. De er mere ment som inspiration. Smile

Siden er ikke så gammel, men har allerede pæne placeringer på søgemaskinerne, da vi kan tilbyde markedet laveste priser på Xbox Live medlemsskaber, og dette spredes hurtigt på diverse forums.

Enhver mening vil blive værdsat med kyshånd!
På forhånd mange tak.

Mvh
Ditto Smile1

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 12:42

Ditto:

• Synes du siden er brugervenlig for dig?
  • Ville du kunne finde på at lave et køb på siden, hvis du havde brug for et xBox Live medlemsskab?
  • Hvis ikke, hvorfor ikke?

Nej, mangler alt for mange oplysninger, hvem jeg køber fra, hvor jeg kan kontakte vedkommende bag osv.

Siden ligner noget der er smækket sammen i Paint, og virker på ingen måde professionel i mine øjne.

Ditto:

• Rent seo-mæssigt, hvad kan optimeres på siden? (Kun for "seo nørder")

Ved et hurtigt kig i kildekoden, så mangler der de mest basale SEO ting, som har været omdiskuteret rigtig mange gange herinde. Her i blandt H1+ tags.

Ditto:

• Andet du vil sige?

I mine øjne er det en ommer, allerede da jeg kom ind på siden tænkte jeg; "Er det her seriøst?"

Lyder hårdt, men sådan ser jeg siden, ellers held og lykke med siden. :)

Mads Madsen

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 12:44

Prøv at se din side i anden browser end Internet Explorer.

I Chrome ser den rimeligt mærkelig ud. Tror ikke det er tiltænkt.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 12:49

Mads Madsen:

I mine øjne er det er ommer, allerede da jeg kom ind på siden tænkte jeg; "Er det her seriøst?"

Jeg tænkte præcis det samme.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:06

jeg har set mig lidt omkring.. syntes siden er "omvendt" da jeg kom tænkte jeg a tjeg var kommet ind midt i et betalingsforløb på en hvilken som helst underlig side.. altså jeg var nok smuttet da det ikke var klart hvilke produkt du sælger, det som var tydligst var at du sendte online og ikke via post..  produktbeskrivelsen 1-3-6-12 måneder er ok men jeg savner helt at forstå indholdet af månederne?? hvad får jeg hvad er det?? 

jeg var der "heldigvis" af andre årsager så jeg blev lidt.. jeg syntes at din about er super.. jeg har ikke x-box, men du virker top ærlig og meget tillidsskabende og det fik mig næsten til at købe et eller medlemskab eller kode (jrg har stadigvæk ikke helt forstået produktet) anyway prøv lige at beskriv produktet, og gør din studenter karriere lidt mere synlig... mit synspunkt ;-) ellers keep up the good work

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Brønshøj
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:11

Min første tanke da jeg så sitet, var din besked med at det er en indskannet kode jeg får. Det skriger 'scam' i mine øre - det skal i det mindste forklares bedre, hvorfor det er sådan.

Det lyder meget godt med billigere koder, men sitet udstråler ikke nok troværdighed til at jeg ville turde købe der. I det hele taget tror jeg at der skal være gevaldige besparelser og meget troværdighed, før at jeg ville købe gennem andre kanaler end de "officielle".

At det er et .com domæne gør det heller ikke bedre - det gør mig ekstra opmærksom som (dansk) køber.

http://superolivia.dk - Få din indkøbsliste på mobilen

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:25

Jeg var væk med det samme. Troede det var en af de her popup amerikanske reklamer. Alle de creditcards og flag fra andre lande skræmmer nok de fleste. Og hvad gør man..... skynder sig at lukke siden ned igen!

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:33

Hvis du vil høre en mening, fra en som ikke kender til produktet du sælger, og derfor kun kan komme med førstehånds indtryk fra forside og design, så må jeg - desværre - erklære mig enig med de andre som har svaret her i tråden.

Jeg mangler troværdighed. Forsiden minder om de spam mails jeg modtager... den viser mig ikke klart, tydeligt og hurtigt hvad det er siden kan gøre for mig. Der er i stedet stor fokus på hvordan jeg kan betale.

Kontakt data er alfa og omega for, om jeg vil handle på nettet. Uanset hvilke produkter der sælges.

Alt dette sagt i god ånd! Smile

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 16:32

Du er ihvertfald billig med dine priser Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:35

FEDT! Yes

Tusind tak for alle de konstruktive svar.

Jeg vidste egentlig godt den var gal, men ønskede at se hvor gal i synes det var og om i så noget jeg ikke så, hvilket i helt klart gør, så tak for det!
Skal helt sikkert få lavet gevaldigt om på sitet, og så kommer jeg igen med de samme spørgsmål.

Vil dog lige dele dette med jer fra Google Analytics, hvilket jeg synes er bemærkelsesværdigt.

Afvisningsprocent: 30%
Unikke besøgende om dagen i gennemsnit: 400
Sider per besøg: 5
Nye besøg: 52%
Salgskonvertering: 15% (!!)

Må indrømme jeg finder disse tal overraskende gode i forhold til hvor dårligt siden tager sig ud, så jeg tør slet ikke tænke på hvad der sker med salgskonverteringen når jeg får lavet om på sitet. Smile

mvh
Ditto

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)