hey alle aminoer, jeg er som skrevet i overskriften bange for at blive straffet af google.. jeg har pt et flash site som funger super, til tider ligger den side 1 i google på gode søgeord (ikke skånsomme men gode ord ;-)) jeg har fået lavet en html side magen til.. jeg overvejer at få lavet e tno script tag til flash sitet, men aner ikke om det er sundt og om google give rmig mere eller mindre kredit!! status: som nævnt en god flash side som kun kan forbederes, hvilket jeg ahr tænkt mig at gøre stille og roligt, og så har jeg en html side som indholder det samme tekst som der er i flash sitet.. nogle google/ranking eksperter med gode forslag??? ps jeg beholder stivnakket min flash side da jeg tror jeg godt kan komme top fem med den uden html'en.. mvh omar flash: www.rudefix.dk html: www.(er ikke oppe pt).dk eller com |
Hej Omar
Jeg forstår ikke helt hvad du mener med"html: www.(er ikke oppe pt).dk eller com".
HVilke søgeord er det du indimellem ligger godt på? Du ligger på side 2 på "reparationer af stenslag", men din side er også den eneste der har dette stående i sin titel.
Prøv at sætt eGoogle Analytics på siden og se hvor meget organisk trafik du får dagligt, så har du en ide om hvor meget du Worst case kan tabe hvis det går galt. Da du kun har 2 sider indekseret vil mit bud være at du har alt at vinde og intet at tabe ved at lægge mere html på. noscript tagget er helt legitimt at bruge i sådanne tilfælde.
Mvh Jesper Jørgensen