Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Vores hjemmeside www.youngmarketing.dk er netop blevet færdiggjort. Den er lavet af stefan Granholm. Kunne være dejligt med noget feedback, for at høre om der er noget vi skal ændre?

Mvh

Kasper

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:38

Hej Kasper,

Tillykke med jees nye side!

Jeg har et par punkter:

Det er svært at læse den grå og røde tekst på den sorte baggrund. Måske skulle I tone baggrunden lidt mindre sort og skrive det grå med hvid tekst istedet? Så vil det røde være nemmere at læse og den nuværende grå tekst (som er hvid nu) ligeså?

En anden ting: Der er plads nok nederst på mange af jeres sider. Skriv firmanavn, adresse, tlf og fax nummer her. På hver eneste side. Jo mere I viser jeres data, jo større er chancen for en kontakt.

Og så ros:

Jeg synes siden er flot sat op. Kan godt lide de mouse-overs, hvor knapperne får rød baggrund og selve stilen er også enkel og behagelig. Jeg bemærkede ingen stavefejl heller.

Held og lykke med det!

Flemming

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:39

Hvorfor har du oprettet endnu et indlæg med nøjagtigt samme indhold som tidligere?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:44

Hej Michael,

Mon ikke det skyldes, at han af en anden skribent blev opfordret til at lægge sit indlæg op her - og så fulgte rådet? Det er min tanke, når jeg læser den anden tråd, som Kasper startede.

Mvh

Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47

Hej

Mange tak for feedbacken, vil vi helt sikkert gå videre med.

Første gang kom indlægget desvværre ind under en forkert kategori, men nu ligger det vist rigtigt.:)

Mvh

Kasper

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:57

Kasper Neimann-Sørensen:
Første gang kom indlægget desvværre ind under en forkert kategori, men nu ligger det vist rigtigt.:)

Den er slettet nu. En anden gang kan du benytte funktionen "Anmeld indlæg" under "Mere..." og skrive du placerede forkert, så bliver det flyttet :-)

Dit design er som sådan fint nok, men jeg kan ikke lade være med at tænke på at det er meget meget mørkt og dermed kommer til at virke dystert. Måske nogle lyse grafiske elementerne på indholdssiderne ville gøre tricket :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)