Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nomineret til E.handelsprisen - Brugerprisen - Ligger i top10

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak alle sammen Big Smile

Det bliver spændende at se hvem der får brugerprisen, jeg er såmænd glad nok for bare at have fået chancen for at være med.

Min-mave har og vil altid fokusere mest på sine besøgende og de registrerede brugere på siden, så hvis brugerprisen ikke går til Min-mave i denne omgang, så kommer der jo nok en chance mere i fremtiden. Smile

Under alle omstændigheder fortsætter jeg arbejdet med Min-mave og ønsket om at skabe en side hvor der er plads til (næsten) alle. Der er enkelte typer som abolut ikke er velkomne på siden, medmindre de ønsker at ændre deres adfærd når de færdes på siden.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgit - Min-mave.dk:

Min-mave har og vil altid fokusere mest på sine besøgende og de registrerede brugere på siden, så hvis brugerprisen ikke går til Min-mave i denne omgang, så kommer der jo nok en chance mere i fremtiden. Smile

Hej Birgit

Mon ikke der er en rimelig chance, dine brugere skulle efter min bedste overbevisning være noget mere loyale end brugere af en tilfældig netbutik på listen - Din side "sælger" jo et helt andet og meget mere personligt produkt til brugerne end f.eks. en harddisk fra en hardwarebutik.

Så jeg tror du har gode chancer, især hvis dine brugere er med på idéen!

Pøj pøj med det! Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)