Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal man gå hen når man ikke har en fuldtids IT-ekspert?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg er helt ny her på amino, men jeg har fulgt med på sidelinjen i mange år efterhånden og har også haft gavn af mange af de råd andre medlemmer er blevet givet i tidens løb - mange tak for det! Big Smile

Nu står jeg så selv med et problem jeg håber I kan hjælpe mig med at løse...

Jeg er blevet involveret i et firma der vil begynde at sælge og hoste deres egne CMS løsninger, som så mange andre. Wink
Dog er der ikke nogen decideret IT mand tilknyttet virksomheden, og jeg har fået den tvivlsomme ære at skulle finde en løsning på hosting problemet.

Jeg skal finde et firma der kan hoste vores kunders websites på en windows baseret server med tilhørende SQL database. Kunderne skal tilmed have mulighed for at få oprettet X antal e-mailkonti og det skal være muligt selv at installere "komponenter" på serveren, da vores løsninger tilsyneladende bruger nogle specifikke funktioner.

Jeg leder efter et firma med et serviceniveau og ekspertise, der kan gøre at jeg som "IT-ansvarlig", kan sove trygt om natten så længe vi ikke har en mand ansat til at bekymre sig om alt dette, da jeg ville være på herrens mark hvis der skulle gå noget galt.

Der skal tages højde for at man skal kunne gendanne delvist fra en back-up løsning, således at man ikke overskriver alle kunders data hvis der sker noget med én af kundernes website.

Kan I anbefale nogle? Det er underordnet om det er danske eller udenlandske firmaer, så længe de fungerer og fungerer godt.

M.v.h.
Antonio

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:05
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:10

Jeg har i årevis brugt pil.dk til vigtige sider. De ved, hvad de laver og er aldrig nede. Når de alligevel er kortvarigt nede pga opgradering, får jeg en mail i god tid på forhånd og endnu én, når det er vel overstået.
I alle de år, jeg har brugt dem, har jeg haft uløste problemer 0 gange. Når noget har skullet løses er det sket omgående og uden ekstraomkostninger.

mvh Hans

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:35

Det lyder nøjagtigt som mit setup..... men der er mange der kan klare den løsning. Men har I serverne eller skal de lejes?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København NV
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:54

Vi har intet, så de skal lejes - det går jeg ud fra er måden at gøre det på.

Mht. Pil, så hoster de ikke Windows servere, jeg har nemlig spurgt dem, desværre, for deres afsnit om facility management så ud til at være præcis det vi har brug for. Sad

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du skal leje en server, så vil jeg anbefale Plushost.dk

Det er faktisk bedre at købe en server selv. Lige nu har jeg 3 servere + 3 virtuelle kørende for samme pris som det koster at leje en... og har mere trafik på den konto..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:16

Hvis jeg var dig ville jeg give danskhosting.dk et kald, super god hosting og top kvalitet og service

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:18

Jeg har haft et par trælse oplevelser med Plushost ... du får hvad du betaler for og nogengange betaler man åbenbart hos for lidt hos dem.

Du må meget gerne smide en mail til mail@specialhosting.dk med en beskrivelse af dine behov, så skal jeg få sammensat et tilbud til dig hvis det har interesse.

Dbh

Mikkel

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:20

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg har haft et par trælse oplevelser med Plushost ... du får hvad du betaler for og nogengange betaler man åbenbart hos for lidt hos dem.

Jeg har været hos plushost i en del år nu og det kører som det skal. Jeg ved ikke hvornår du har haft de oplevelser, men korrekt at der var problemer i starten. Men det hele kører for dem nu.

Derfor vil det også være en fordel at EJE serverne selv så man kan rykke dem hvis det skulle blive nødvendigt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:23

Antonio Scavatrice:

Jeg skal finde et firma der kan hoste vores kunders websites på en windows baseret server med tilhørende SQL database. Kunderne skal tilmed have mulighed for at få oprettet X antal e-mailkonti og det skal være muligt selv at installere "komponenter" på serveren, da vores løsninger tilsyneladende bruger nogle specifikke funktioner.

Jeg leder efter et firma med et serviceniveau og ekspertise, der kan gøre at jeg som "IT-ansvarlig", kan sove trygt om natten så længe vi ikke har en mand ansat til at bekymre sig om alt dette, da jeg ville være på herrens mark hvis der skulle gå noget galt.

Der skal tages højde for at man skal kunne gendanne delvist fra en back-up løsning, således at man ikke overskriver alle kunders data hvis der sker noget med én af kundernes website.

Du er velkommen til at sende en mail til mig på niels.henriksen@netopcom.net

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)