Hej alle!
Jeg er helt ny her på amino, men jeg har fulgt med på sidelinjen i mange år efterhånden og har også haft gavn af mange af de råd andre medlemmer er blevet givet i tidens løb - mange tak for det! Nu står jeg så selv med et problem jeg håber I kan hjælpe mig med at løse... Jeg er blevet involveret i et firma der vil begynde at sælge og hoste deres egne CMS løsninger, som så mange andre. Jeg skal finde et firma der kan hoste vores kunders websites på en windows baseret server med tilhørende SQL database. Kunderne skal tilmed have mulighed for at få oprettet X antal e-mailkonti og det skal være muligt selv at installere "komponenter" på serveren, da vores løsninger tilsyneladende bruger nogle specifikke funktioner. Jeg leder efter et firma med et serviceniveau og ekspertise, der kan gøre at jeg som "IT-ansvarlig", kan sove trygt om natten så længe vi ikke har en mand ansat til at bekymre sig om alt dette, da jeg ville være på herrens mark hvis der skulle gå noget galt. Der skal tages højde for at man skal kunne gendanne delvist fra en back-up løsning, således at man ikke overskriver alle kunders data hvis der sker noget med én af kundernes website.
Kan I anbefale nogle? Det er underordnet om det er danske eller udenlandske firmaer, så længe de fungerer og fungerer godt.
M.v.h. |
Prøv evt. Sune fra ActiveWebs.dk, det er også ham der hoster Amino - http://www.activewebs.dk/