Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriver bagvendt! HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Jeg er kommet ud i et stort problem! Da jeg skulle besvarer en privat besked, så trykker jeg ”ctrl ”knappen, for at lave et stort bogstav, men egentlig så skulle jeg jo bruge den lige over!

Men så bryder helvede løs!

For nu gør min computer det at den skriver baglæns! Altså hvis jeg vil skrive; ”Hej Martin” så står der; nitraM jeH!

Hvordan ændre jeg det???

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!

Ps, for at skrive dette indlæg blev jeg nød til at bruge Word for at det stod ordentligt! I kan få en smagsprøve forneden

h

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:18

Jeg har ikke lige prøvet det problem, men prøv at tage fat i den her:

http://www.google.com/search?hl=da&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=ZrJ&q=write+backwards+keyboard&btnG=S%C3%B8g&lr=

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:57

ha ha ha jeg ved ikke noget, men DET synes jeg godt nok er det sjoveste jeg har hørt længe, selvom det nok ikke er sjovt for dig,

måske du skulle øve dig i at skrive bagvendt, så skriver den, det vel rigtig ha ha ha

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 01:01

Et standard it-spørgsmål. Har du prøvet at genstarte pc'en ? :) Og da du kan skrive det korrekt i word, kan det ikke være tegnsætningen, der er problemet, men i din browser (måske) .... ellers .. pas :)

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 23:18

Hej alle!

Dagen derpå er alt normalt igen Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:23

SusanneK.nu:

Et standard it-spørgsmål. Har du prøvet at genstarte pc'en ? :) Og da du kan skrive det korrekt i word, kan det ikke være tegnsætningen, der er problemet, men i din browser (måske) .... ellers .. pas :)

Enig med SusanneK! Smile

Som regel, når den slags opstår - så luk browseren og åben den igen. Afhjælper det ikke problemet, så genstart pc'en. Da det jo er tastetryk, der har forårsaget fejlen (eller en fejl i browseren) så løses det i 99 ud af 100 tilfælde ved at genstarte enten program eller pc.

God weekend

Flemming

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)