Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed/Freelancer søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en henvendelse fra en virksomhed som har en større løsning udviklet i php.

Jeg har "desværre" ikke kompetencen til at hjælpe kunden og søger derfor en virksomhed/freelancer som kan overtage opgaven.

Kundens tidligere partner var en enkeltmandsvirksomhed som desværre stoppede så kunden har lidt dårlige erfaringer med enkelmandsvirksomheder men hvis du er seriøs er det ok.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 13:03

Du er velkommen til at sende kunden videre til mig på martin snabel-a spicyweb punktum dk :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05

Send gerne kunden videre til mig: yusuf [at] erdogmus.dk

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:07

Måske det ville give bedre resultater hvis i skrev lidt om hvem i er og hvad i har af referencer :-)

Mvh.

Michael

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:46

Hejsa

Vi vil gerne tage et kig på opgaven.

Der kan ses referencer på www.taketwo.dk/referencer
Det skal siges at vi har taget del i en række projekter som ikke har nogen frontend (systemer til internt brug) så det er lidt svært lige at smide referencer på det.

TakeTwo består (ud over mig) af tre dataloger som hver i sær har 6-7 års erfaring med webudvikling af forskellige art.

Hvis du (eller kunden) gerne vil høre mere kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707

Vi holder til på klostertorvet i Århus hvis du (eller kunden igen) gerne vil se os an over en kop kaffe.

Hvis det ønskes kan jeg sende profiler (cv'er) på de tre programmører så du kan vurdere der ud fra om de kompetencemæssigt slår til Smile.
Ydermere kan jeg også sende en liste som kort beskriver en række af de mest omfattende projekter vi har haft.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)