Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på hjemmeside søges! (Brugerbetaling, fora, brugersystem)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Vi er ude hvor vi ikke selv kan bunde medhensyn til programmering af vores nye idé - Vi ønsker en side der indeholder en del af de elementer der er på bilgalleri.dk med sms bekræftelse af bruger (Overtakseret) og forum system med tilknyttelse til brugerprofiler. Design kan vi selv stå for men jeg er på bar bund når det kommer til udvikling af et sådan system. Jeg vil gerne modtage nogle bud på min mail mickelp@upline.dk eller her på siden. Eventuelt et gæt på hvad det cirka vil koste.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 12:01

Hej Mickel,

Har sendt dig en mail ;)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:00

Hej Mickel

Vi bliver nok nød til at få lidt flere informationer systemet før vi kan komme med noget seriøst (eller bare nogenlunde retvisende) bud på omfaget.

Umiddelbart vil jeg gætte på at vi kan lave det for et sted mellem 25.000kr og 1.000.000kr.

For at eksemplificere problematikken lidt:

Du skriver forum; er der tale om et forum ala amino (som,så vidt jeg husker har kostet 150.000kr og tilsvarende til videreudvikling og tilretninger) eller snakker vi om et phpbb (som er gratis og kan sættes op på et par timer). Der er alligevel ca. 300.000kr i prisforskel bare i forhold til hvordan forumsoftwaren skal skrues sammen.

Jeg kunne lave en analyse af de forskellige finktionaliteter på bilgalleri.dk, men det vil komme til at tage ret lang tid og vi kan desværre ikke kaste os ud i sådan noget uden at vi bliver betalt for det (hvilket jeg ikke tror der er noget der vil).

Det jeg vil forslå i gør, er at få skrevet en kravsspecifikation (se http://www.mc-solutions.dk/artikler/sadan-skrives-en-kravsspecifikation), i kan gøre det selv eller finde et firma eller en freelancer til at gøre det for jer. Når i så har sådan en kan i begynde at indhente seriøse tilbud fra de forskellige bureauer.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)