Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer.

Jeg skal til at gå igang med at lave en meget indviklet hjemmeside, som er kæmpe stor, og skal indeholde en masse sikkerhed. Nogen som kender nogen, der ville kunne klare dette?

Anders Mayland 

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 23:19

Jeg kan ikke. Sad Men for at gøre det nemmere for nogle som måske kunne, så burde du måske være lidt mere præcis omkring, hvad siden skal indeholde. Bare et forslag. Held og lykke i din søgen

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 23:21

Jeg vil meget gerne lave et tilbud til dig, men som sagt skal vi helst bruge en del mere information :-)

Hvis det er fordi du helst ikke vil af med ideen offentligt, er du velkommen til at sende information til kristian@prinkk.net - så sender jeg et tilbud retur ;-)

Mvh

Kristian

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:21

Hej a.mayland,

Hvis du vil undlade at spilde folks dyrebare tid - ville det så ikke være en god ide at du som minimum skrev, hvilke krav du havde til din nye hjemmeside og mange andre info om den? Folk kan jo ikke stjæle din ide, men dem som skal give dig feedback får et ordentligt grundlag at give dig feedback på.

Der sidder hundredevis af hjemmeside-eksperter på Amino. Giv dem noget info og du vil få en masse kvalificerede svar på dit spørgsmål. Som du har formuleret dit spørgsmål, så er du allerede blevet droppet af 80% af dem, fordi du ikke har leveret noget som helst info om dine ønsker og krav.

Så skynd dig at skrive, hvad du har brug for - inden de resterende 20% også dropper at svare dig.

Held og lykke med det.

Flemming

Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:28

Dem der er verdensklasse kodere, kan give mig et link til deres hjemmeside. Og jeg vil kigge nærmere på det.

Håber der er nogen, som har tid og lyst til at give nogen link, så jeg kan se hvad i har af referencer.

Anders

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 23:31

Jeg ved ikke om jeg ligefrem er verdensklassekoder, men jeg vil da gerne sende dig nogle referencer (du kan se nogle af dem på www.prinkk.net) - hvis du gerne vil se noget mere spændende, så smid mig en email på kristian@prinkk.net, og så kan jeg oprette dig i vores CMS, så du kan prøve det, og se hvad vi kan lave :)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:51

Hej Anders

Vi vil meget gerne tage et kig på din opgave.

Du kan se referencer på www.taketwo.dk/referencer (lad dig ikke afskrække af hjemmesiden, der er en ny på vej)

En stor del af de projekter som vi har taget del i, har desværre ikke nogen frontend da det drejer sig om systemer til internt brug. Så det er lidt svært lige at smide nogle referencer på det.

Vi har stor erfaring med projekter hvor der er involveret både person og forretningsfølsomt data, så i forhold til sikkerhed skulle vi være i stand til at løfte langt de fleste opgaver (vi kan vel sådan set lave en webbank hvis der er nogen der vil betale os for det og vi oven i skulle have lyst til at betale en mia. i produkt/rådgiveransvarsforsikring).

Hvis du gerne vil høre mere kan du skrive til psj@taketwo.dk og så vil jeg sende en kort opsummering af de projekter vi har taget del i samt sende CV'er/udviklerprofiler på de tre programmører i TakeTwo tilbage.

Kort kan det siges at alle tre programmører er uddannede dataloger og hver i sær har 6-7 års professionel erfaring med webudvikling.

Jeg kan fanges på 40685707 hvis du gerne vil tage den indlende snak pr. tlf (skal lige gøre opmærksom på at jeg ikke er programmør så jeg kan nok ikke være behjælpelig med forskellige teknikaliteter). Jeg kan fanges indtil ca. 15.00 i dag og i tidsrummet 10.00 - 17.00 i morgen.

Mvh Peder

P.s. Har du lavet kravsspecifikation til projektet?

P.s.s. Vi har kontor på klostertorvet i Århus C, hvis du skulle have lyst til at komme ind og se os an inden du begynder at bruge tid på os, så giver jeg meget gerne en kop kaffe og reserverer en programmør til formålet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)