Hej Anders
Vi vil meget gerne tage et kig på din opgave.
Du kan se referencer på www.taketwo.dk/referencer (lad dig ikke afskrække af hjemmesiden, der er en ny på vej)
En stor del af de projekter som vi har taget del i, har desværre ikke nogen frontend da det drejer sig om systemer til internt brug. Så det er lidt svært lige at smide nogle referencer på det.
Vi har stor erfaring med projekter hvor der er involveret både person og forretningsfølsomt data, så i forhold til sikkerhed skulle vi være i stand til at løfte langt de fleste opgaver (vi kan vel sådan set lave en webbank hvis der er nogen der vil betale os for det og vi oven i skulle have lyst til at betale en mia. i produkt/rådgiveransvarsforsikring).
Hvis du gerne vil høre mere kan du skrive til psj@taketwo.dk og så vil jeg sende en kort opsummering af de projekter vi har taget del i samt sende CV'er/udviklerprofiler på de tre programmører i TakeTwo tilbage.
Kort kan det siges at alle tre programmører er uddannede dataloger og hver i sær har 6-7 års professionel erfaring med webudvikling.
Jeg kan fanges på 40685707 hvis du gerne vil tage den indlende snak pr. tlf (skal lige gøre opmærksom på at jeg ikke er programmør så jeg kan nok ikke være behjælpelig med forskellige teknikaliteter). Jeg kan fanges indtil ca. 15.00 i dag og i tidsrummet 10.00 - 17.00 i morgen.
Mvh Peder
P.s. Har du lavet kravsspecifikation til projektet?
P.s.s. Vi har kontor på klostertorvet i Århus C, hvis du skulle have lyst til at komme ind og se os an inden du begynder at bruge tid på os, så giver jeg meget gerne en kop kaffe og reserverer en programmør til formålet.