Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklameomdeling til private?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Mit spørgsmål går på hvad det kræver for at få tilladelse til at omdele reklamer til private husstande? Jeg vil starte en lille malerforretning op, der tilbyder malerarbejde ved fraflytning fra en lejlighed, og mener derfor at denne form for reklame vil være optimal. Men er det overhovedet muligt at få en tilladelse til det?

MVH

Jesper

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 12:39
Jeg har aldrig hørt, at der er nogen form for tilladelse til at omdele reklamer, hvor du bare smider en reklamefolder ind i brevsprækken i et beboelsesområde. Også set lyset af, at det vælter ind med reklamer omkring 3-4 kg. om ugen (hvis det kan gøre det). Det er lige fra den lokale pizzabiks til de store med tilbudsaviser.

Forbrugerombudsmanden har fastsat nogle regler, når man uddeler reklame, der kan findes på forbrug.dk.

Hilsen Jakob

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:05
Hvis det er papirreklamer, kan du bare gå i gang.

Det er min erfaring, at det er billigere at bruge en distributør end selv at køre rundt med dem.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

hej Jesper

Ja du må godt omdele reklame, men spørgsmålet er hvor omtimalt det er for dig at uddele små enkelte flyers. Det tager minimum 4-5 timer at omdele 500 stk flyers i dit område. TIME IS MONEY så måske burde du investere i en virksomhed der kunne gøre det for dig for 400-500 kr!

k.h Lina

lokaldistribution.dk

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 21:51

Eneste du skal sikre dig hvis du vil omdele er via CPR registret hvem der har frabedt sig reklamer 

Dressur rytter søger sponsor 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 22:42

Hans Stokholm Kjer:

Hvis det er papirreklamer, kan du bare gå i gang.

Det er min erfaring, at det er billigere at bruge en distributør end selv at køre rundt med dem.

mvh Hans

Hvem brugte du som distributør og hvilken priser skal man forvente at skulle betale?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:35

Jeg bruger helst Post Danmark, fordi de efter min oplevelse har den højeste kvalitet.
www.post.dk finder du under Erhverv fanebladet Adresseløse, hvor du kan finde en prisberegner.´

Jeg har også OK erfaringer med Forbrugerkontakt www.forbrugerkontakt.dk, som havde lidt lavere priser og lidt lavere kvalitet, da jeg brugte dem sidst.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:04

Tag fat i nogle af jeres lokale idrætsforeninger. De kan hver især omdele en håndfuld flyers i deres nærområde, og du kvitterer med betaling.

Du slipper for at gøre det selv og du hjælper de lokale foreninger.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 10:40

Jeg er på vej ud til ca. 6.000 andelsboliger i Storkøbenhavn, så måske man kan slå pjalterne sammen

mvh

kjeppe

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)