Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

I næste uge eller ugen efter skal vi i min tømrervirksomhed udføre en opgave i en ejerforening lidt syd for København.

Der er tale om nogle rækkehuse som er helt ens og som alle har den bygningsdel som vi skal udskifte. Jeg kunne godt tænke mig at lave et eller andet markedsføringsmateriale som jeg kan dele rundt til de ca. 200 husejere der er i bebyggelsen.

Jeg har selv tænkt på at det kunne være en A4 side med et før og et efter billede og med noget tekst.

Det jeg godt kunne tænke mig at vide er:

* Hvilke muligheder ser du - er det før/efter billedet eller noget helt andet

* Hvad koster din løsning?

* Hvornår kan du have den klar?

Det eneste ultimative krav jeg stiller er, at det forslag du kommer med udstråler høj kvalitet.

VH

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 19:01

Godaften!

Vi kan levere designet indenfor 3 dage??

Og det før efter kunne man få noget rigtig fedt ud af! Men vi kunne jo komme med 2-3 forslag hvis det er?

Prisen er 549,- (eks. moms) - skriv en mail til nc@drive-design.dk eller ring 6185 6211 og lad os tage en snak!

Husk vi designer indtil du er 110% tilfreds...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03

Du er velkommen til at sende en mail til mig: yusuf [at] erdogmus.dk , s kan vi finde ud af noget :)

Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:15

Hej Filialdirektør,

1. Jeg ville lave en simpel flyer med et rigtig godt tilbud - noget der fanger ved første øjekast, og noget som alle i princippet kunne have behov for, fx udskiftning af døre/vinduer. Tilbudet skal være kort og kontant - fx "15% rabat på døre og vinduer i hele februar måned".

2. Ovenstående forslag kan laves for max. en plovmand. Prisen er ex moms og ex tryk.

3. Jeg kan have den klar til dig søndag aften.

Jeg vil dog understrege, at jeg er tekstforfatter - ikke grafiker - men jeg kan nu godt finde ud af at sætte det pænt og professionelt op.

Ring til mig på 26 14 12 22, hvis du er interesseret eller send en mail til anniqa@houseofsynergy.dk.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 23:44

Omkring 1300,- kr. inkl. design, tryk og forsendelse for 250 stk. flotte A4 flyers trykt på lækker papirkvalitet med lak, hvilket giver en lækker finish.

Den konkrete pris afhænger af hvad du konkret har af krav. Har det interesse, kan du sende mig en mail på mv (snabela) mediatown.dk

Vi kan have det klar i starten af næste uge hvis det haster. Desuden kan trykkeriet levere meget hurtigt, dog mod en merbetaling.  

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:07

Hej Nicolai,

Jeg regner med at vi skal til at have lavet noget indenfor de næste par uger, så jeg har ikke glemt dig.

VH Bo

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 10:36

Du skal være opmærksom på, at en flyer meget hurtigt kan blive placeret sammen med resten af en husstands indgående reklamer, nemlig i skraldespanden.

Du skal altså tænke nyt og personligt, når du skal skille dig ud fra mængden.

Jeg (aka mine håndværkerkunder) har gode erfaringer med at lave en lille "Undskyld, hvis vi har rodet/støjet"-seddel til naboerne. Et eksempel herpå kan være:

"Kære naboer til .....

Vi har idag udført

[indsæt afkrydsningsliste med arbejdsbeskrivelsee her]

i jeres ejendom, og håber at det ikke har været til gene for jer. Hvis du har oplevet problemer i forbindelse med vores arbejde, må du meget gerne kontakte os og fortælle os det, så vi kan blive bedre i fremtiden.

Står du selv og mangler [indsæt arbejdsbeskrivelse her] er du naturligvis også meget velkommen til at give lyd fra dig"

Fordelen med denne metode er, at du dels får gjort opmærksom på hvad du laver. Du viser, at du også arbejder (du har jo været i ejendommen) og du viser kommende kunder stor respekt ved at give dem mulighed for at reagere på gener.

Men kontakt mig gerne for tilbud, hvis du ønsker at snakke yderligere.

Vh

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)