Vi er pt. igang med at udvikle et nyt site med forum osv. Mine programmerings evner er ikke de vildeste, men jeg er heller ikke en dør. Men hvordan får jeg det til at spille sådan at folk skal sende f.eks en aktiverings sms for at få åbnet deres brugere? Selvfølgelig en sms gateway - Men kan ikke lige helt få den løst.
Du kan evt. integrere dit site med bibobs løsning, hvis det skal være billigt, der koster det kun 15 øre at sende en SMS ud - du kan dog ikke overtaksere den. Så er det også dem der modtager en sms, på det nummer de har angivet, evt med en aktiveringskode, de skal indtaste.
Der findes en masse PHP kode til deres API på www.telesnak.dk
Vi skal desværre kunne overtaksere, da størstedelen af eventuel indkomst kommer til at ligge der. Men jeg tænker nu mere også, om hvordan det hænger sammen med efterspørgsel af aktiveringskode og integreret med siden. Er der mon en eventuel anden løsning? :)
Vi skal desværre kunne overtaksere, da størstedelen af eventuel indkomst kommer til at ligge der. Men jeg tænker nu mere også, om hvordan det hænger sammen med efterspørgsel af aktiveringskode og integreret med siden. Er der mon en eventuel anden løsning? :)
Ja det er jo præcis også det vi har brug for - altså det er jo for at modtage en betaling :)
For os vil det kun være relevant at modtage sms'er hvis det er for at kunderne betaler på dén måde - ligesom man eks. gør på Dating.dk
Jeg vil rigtig gerne byde ind med en sådan løsning. Vi kan tilbyde dig/jer et rigtig godt split på overtakserede beskeder. Send mig en mail på sl@inmobile.dk, så vil jeg maile dig/jer vores udbyttefordeling. Derved kan I hurtigt og nemt se hvor stort et udbytte I får ved overtaksering.