Hej Aminoer. Jeg kastede mig for en måneds tid siden ud i et projekt med et spilsite. Min idé var at jeg ville bruge en masse tid på det, og tjene en ekstra lille månedsløn, men da jeg lige har fået en masse nye projekter har jeg ikke tid til det. Jeg syntes, ikke at sitets potentiale skal gå til spilde, og leder derefter en som vil overtage siden, og kan udnytte potentialet. Siden blev købt i starten af december, men da der ikke er gjort noget ved den er den faldet i besøgstal og diverse ting. Her er lidt facts om siden: Navn: Eow.dk Besøgstal: November: 350 i snit pr. dag. December: 300 i snit pr. dag. Januar: 200 i snit pr. dag. I dag har der været 142 inde på siden lige på dette tidspunkt. Kilde: 142 besøg kl. 16:48 Her snakker vi unikke besøgene. Brugere: 749. Mulighed for at sende mail og beskeder til dem alle. Spil: 2903. Det tager 1 minut at smide et nyt spil op. Du kan hente fra alle sites. Guide medfølger. Inden på siden er der mulighed for at oprette en bruger, skrive med andre, kommentere spil, og optjene point. Du kan vælge, hvor mange point de skal tjene på de forskellige ting de kan tjene point på. De kan også optjene point ved at henvise en ven. Det er der gode muligheder i. Lav fx. en konkurrence, hvor vinderen får 100 kr. Sig at de skal optjene flest point, de får point ved at skaffe nye brugere. Det giver en god effekt :) Derudover kan du sætte andre undersider op, hvis du ønsker det. Mht. Reklamer, så vælger du selv hvilke reklamer, og hvor de skal være. jeg har selv prøvet lidt med Partner-ads, Google ads, og ellers kan du jo sælge bannerannoncer. Dette kan nemt give rigtig mange penge hver måned. Overvej i det hele taget bare hvilken reklameværdi som ligger i sitet. Nyhedsbrev med 750 modtagere, bannerpladser som dagligt ses af op til 300 mennesker. Siden har tidligere ligget top 3 på søgeordet 'Gratis spil'. Prisen? Skriv til mig, med et bud, så kigger jeg på det. Vil du vide mere, har spørgsmål eller noget andet, så kontakt mig endelig. Mail/MSN: CasperBlom@live.dk |
Hvad prisleje ligger vi i?