Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema til udvikling af nyt projekt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen,

det er lang tid siden jeg har været på Amino.

Jeg har brug for jeres hjælp. P.t. arbejder jeg på et nyt projekt og har i sammenhæng med dette brug for et par data. Derfor ville det være en stor hjælp vis du gad at udfylde et kort spørgeskema. Som tak deltager alle i konkurrencen om et gavekort i værdi af 200,- DKK til Gucca.dk.

Spørgeskema

På forhånd tak,

Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41

Tak til dem der har klikket ind på spørgeskemaet... vi har brug for langt flere... den tager omkring 3 minutter at udfylde. Tak på forhånd.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:09

Jeg har svaret på spørgeskemaet, men ikke opgivet min e-mailadresse. Jeg kom nemlig i tvivl om, hvorvidt I ville bruge den til andet end at oplyse mig om en evt. præmie.
Det ville være spændende at vide, hvad I skal bruge oplysningerne til. Selvom I måtte få mange svar, kan jeg ikke rigtig se, at der vil kunne konkluderes noget ud fra sammenhængen mellem spørgsmålene. Resultatet vil være afhængig af, hvor I rekrutterer jeres respondenter. Men det har I vel allerede tænkt over.

mhv Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20

eMail er frivillig. Vil man deltage i konkurrencen, så er man velkommen at oplyse sin eMail. Adresserne behandles strengt fortrolige og vil blive slettet, når vinderen er fundet.

Projektet er endnu i idé fasen. Det er for at se om der er behov og hvordan vi kan forbedre og udvikle ideen. Du får tids nok at se hvad projektet går ud på, da jeg regner med at trække på erfaringer, viden og tilbud på hjælp er på Amino.

Min partner og jeg synes selvfølgelig at vores idé er den smarteste overhovedet. Men vi ønsker selvfølgelig at udvikle det, så det kan leve op til sit fulde potentiale.

Vi forsøger at rekruttere respondenter meget bredt og ikke begrænset til f.eks. Amino eller vores venner.

Jeg takker for dit input og kan ud af dit profil se, at du har stor viden omkring kommunikation.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)