Tak
|
Jeg gerne hører lidt mere, send PM
Jeg har både fysisk og netbutik
Jeg gerne hører lidt mere, send PM Jeg har både fysisk og netbutik |
Tak for beskeder. Jeg mangler nu til tøjbutikker, frisører makeup og den genre. Har du evt en web shop som sælger tøj og accessories skriv lige, det er vigtigt at du kun sælger til enten kvinder eller mænd, ikke begge dele. Samtidig er det en opfordring til leverandører om at skrive. Jeg skal bruge produkter til ovennævnte forretninger. En evt leverandør skal være af stor format, have produkter til begge køn og meget styr på tingene.
|
Hej Martin,
Jeg er nysgerrig, måske fordi jeg er nystartet som selvstændig. Jeg har en børnetøjsbutik fra 0-8 år, er¨selv 30 år gammel og kunne da godt bruge et mersalg i min butik i disse tider. Vil du vide mere kan du skrive til prinsenprinsessen@mail.dk
hej fra Janni |
Smid os en pm med mail så kontakter vi dig gerne angående leverandør... Hva angår webshop kan det sikkert os arrangeres men smid en pm så tager vi det offline ik herinde ;D |
har en webshop som sælger accessories til mænd, og kunne godt være interesseret.
Skriv gerne yderligere info og hvad du gerne vil vide.
Mail : sebatian.tp@gmail.com |
Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd
Jamen lad mig høre, hvad det er. Jeg har en netbutik, som sælger dåbsgaver, barselgaver, babytøj og børnetøj. Mailadressen hedder info@milledille.dk
Venlig hilsen
Louise Berg
|
Hej Sebastian
|
Hej Mille dille. Har sendt dig mail. |