Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webudvikler søges..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en drøm om at få mine to sites op og kører. Jeg har ideerne, www adresser og det, jeg mangler bare en suveræn god webudvikler til at lave design og backend til de 2 sites.

Projekterne er indenfor boligmarkedet.

Jeg har desværre ikke nogen økonomiske midler jeg kan tilbyde og jeg er ikke villig til at dele ejerskab af projekterne. Jeg tænkte på at du måske kunne designe og udvikle de 2 sites til en forudaftalt pris. Når projekterne så er færdige og oppe at kører vil du blive betalt måske 50% af indtægterne indtil prisen for de 2 sites er betalt. Har du andre ideer til betaling er jeg naturligvis åben for disse.

Vi snakker om mere eller mindre fuldt automatiserede sites, med betalingsløsning, kundeområde, admin område m.m.

Send gerne referencelister over tidligere udført arbejde.

Hilsen

Michael Kollerup

Skriv evt. til michaelkollerup@gmail.com

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må indrømme at jeg ryster på hovedet over indlæg som det her.

Du har din idé, vil have det hele for dig selv, og betale vedkommende der kommer til at bære hele arbejdsbyrden omkring udviklingen, med en fast sum, som skal betales ud af en eventuelt indtægt på projektet.

Så hvis det fejler, så har du 0 kroner i klemme og vedkommende har spildt en hulens masse tid, og dermed også mistet indtjening.

Jeg tvivler på at du finder en der vil løse din opgave her på disse vilkår, de fleste folk der arbejder med udvikling på det plan plejer at have faste udgifter til ting som f.eks. bolig, mad, transport, eventuelt børn osv, som er svære at betale med varm luft og løfter om måske at få penge hvis projektet giver overskud engang.

Man må være jubeloptimistist hvis man springer på sådan en vogn nu om dage.

Jeg ville se mere positivt på dit forslag hvis du f.eks. gav 50% af ejerskabet af det til vedkommende,  eller selv havde noget i klemme i projektet, f.eks. betalingen til udviklingen.

Desuden får du næppe nogen synderligt motiveret arbejdskraft når det er arbejde der måske betales engang, og ikke arbejde man reelt er sikker på at få penge for at udføre.

Beklager hvis jeg lyder lidt negativ, men der er så mange indlæg på Amino for tiden, der blot handler om at søge gratis arbejdskraft til forskellige internetprojekter.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan kun give Anders ret her.

Det er efterhånden ved at blive lidt komisk med indlæg herinde hvor en eller anden har en idé og håber på at en ung (og måske lidt halvnaiv) udvikler har lyst til at kaste sig over projektet mod en stort set 0-kompensation medmindre projektet bliver en bragende success og selv der så kan man så lige få lov til at få lidt til at dække ens arbejde.

Som det gamle ordsprog siger:

I don't pay good wages because I have a lot of money; I have a lot of money because I pay good wages. 
Robert Bosch

Der kommer 1000'vis af nye idéer hver dag, men ikke folk der kan føre dem ud i livet og har tiden til det. Så uanset hvor god en ide er, så er den stort set ligegyldig hvis der ikke er nogen til at lave den og at håbe på at en eller flere personer savner arbejde så meget at vedkommende vil løbe en unødvendig stor risiko i forhold til et helt normalt lønmodtagerjob hvor man får betaling for præcis det arbejde man laver virker lidt fjollet :-)

Se så lige at diske op med nogle frynsegoder der rent faktisk kan lokke lidt. Det behøver ikke nødvendigvis at være penge eller ejerskab, men et eller andet bliver du nødt til at finde frem af posen hvis du vil have ordentlige folk til at arbejde for dig så du kan tjene en masse penge. ;-)

/Just my 2 cents.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)