Jeg har 3 projekter. Som enhver dygtig sælger ved så handler det om fokus. Mit fokus flyver nu, da mit langtids sigtede projekt er færdig udviklet før tid. Jeg er ikke interesseret i at sælge projekt men jeg skal bruge en frontfigur til det eksisterende. Projektet har cvr nummer. www adresse . egenproduktion og leverandørprodukter er i omløb. Samt samarbejdspartner. Personen jeg søger er udpræget sælger, pisse dygtig. Erfaren pitch maker og kan holde fokus. Primær b2b erfaren, selvkørende person, innovativ og kreativ. Projektet skal DU styrer. Du indgår som partner og vi deler lige over. Din opgave er suverænt at få tingene solgt og varetage videre salgsforløb. Produktet omhandler: lufthavn, helbred, velgørenhed og ikke mindst reklame/promotion. Mod på et eventyr som selvstændig? Jeg sender kun info via oplyst mail. Så vær seriøs.
Hilsen martin
|
Hej Martin
Jeg kunne godt være interesseret i at se på dit projekt, da salg er mit et og alt. Hvem jeg er er, og hvad jeg kan, det kan vi tage i et andet forum end dette.
Jeg har et mindre firma i dag, men der er plads til et projekt mere, vhis det er det rigtige. Du kan gå ind på www.vodin.dk og se hvad jeg laver i dag, der finder du også mine kontaktdetaljer.
/Henrik
M: +45 4244 4201
M: hlb@vodin.dk