en lidt sjov og lærerig tråd efterhånden... Affødt af mit visitkort....
Må hellere lige give mit besyv med...
Jeg synes godt nok at Bo og Benny er meget hårde... det er da fint at ha'' den holdning i har....
men i skriver det som om i har det ultimative svar på problemstillingen.....
vi er jo så forskellige og måske virker det ene bedre end det andet....
men verden og dens befolkning og dermed også deres holdninger flytter sig jo i takt med tiden..
så jeg må sige at hvad kundens holdning var for 10 år siden mener jeg ikke kan bruges idag.
hvad jeg mener med det er at gi'' bare nogle statistikker.... de flytter sig også...
Jeg kunne godt have
tendens til at mene at den, ja undskyld mig ''stive'' holdning nogle ligger for dagen mht. om en fysisk adresse skal stå på et visitkort, viser mig at disse folk ikke flytter sig med tiden eller er åbne overfor at tingene flytter sig og dermed jo også låser sig fast på tingene og måske har svært ved at udvikle... ja bare en lidt provokerende holdning, ikk..... Da jeg nu også blev provokeret......
Jeg undlader absolut ikke en fysisk adresse på mit kort for at prøve at undgælde mig noget eller for at gøre det svært for andre at finde mig... Ville da være tåbeligt da kortet netop drejer sig for mig om at blive fundet....
Men men men... Da min forretning er en online butik, hvor min forretnings mest fysiske adresse er min netbutik
er det DEN jeg vil ha'' skal findes... Min fysiske adresse kan i så fald det er nødvendigt findes på min netbutik..
Jeg synes også at debatten bærer lidt præg af at folk nærmest
pr. automatik øser af deres holdninger der omhandler
B2B.... Mit kort er primært baseret på slutkunder og igen da det jo er en netbutik... er det jo meningen de skal ind på den og kigge og ikke forbi min fysiske adresse hvor der ikke er lager eller forretning... De vil IKKE for brug for min fysiske adresse og dem der kunne få brug for den KAN finde den på min side....
Ja det er jo bare for at understrege at nogle brancher og for nogle typer virksomheder og måske mere og mere vil der være forskel på de krav der må opfyldes til sådan et kort...
Ja og samtidig er mit kort jo nok også et kombineret Visit/reklame kort.. også derfor.
Og indlægget er jo ikke for at træde på nogen..... Men bare min holdning