Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når andre bruger ens firmanavn i deres AdWords annoncer

Side 6 ud af 7 (66 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Okey - det er sgu da vildt spooky.... det er bare en font jeg tilfældigt har valgt... gulp - gad vide om jeg så kan komme i problemer i sidste ende.... tjek datoen for sidste opdatering: Data opdateret 2009-10-12 03:00:21

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 17:37

Nå, når jeg tjekker efter i de andre faner kan jeg se at de ikke har betalt deres regninger i 2007 og at der er udslettet registering. Så det er åbenbart et gammelt firma - synes også at jeg har googlet det helt vildt inden jeg startede op. pyh.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 17:38

Det behøver du skam ikke være nervøs for.

Status: Udløbet registrering

Men det er altid en god ide at tjekke om ens navn har været brugt før!
For et navn kan indeholde meget badwill - som eksempel er varemærket itfactory nok snart ledigtWink

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Swon:

Det behøver du skam ikke være nervøs for.

Status: Udløbet registrering

Men det er altid en god ide at tjekke om ens navn har været brugt før!
For et navn kan indeholde meget badwill - som eksempel er varemærket itfactory nok snart ledigtWink

Mand, det gad jeg godt kalde mit firma. 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 17:46

Lone S. Hansen:

Mand, det gad jeg godt kalde mit firma. 

Ja okay, det var så et dårligt eksempel, det navn er jo næsten pengene værd. Moon

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 17:56

Lone S. Hansen:
Ansøgningsgebyret er på 2.350,- kr.

Jeg tjekkede lige min faktura og det var også det jeg gav for 5 år siden. Det er da glædeligt at finde et sted, hvor priserne ikke er steget i 5 år. Cool

Jeg må hellere i gang med en ny registrering og Helle, jeg synes, bestemt du skulle gå i gang med ansøgningen Wink

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:05

Simona - Uniquebook:
Jeg må hellere i gang med en ny registrering og Helle, jeg synes, bestemt du skulle gå i gang med ansøgningen Wink

Går straks i gang - det er jo som nævnt en principsag Cool

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:40

Ja, gør det.....og hold os endelig orienteret ;o)

Det ender jo med at du starter en ny trend, hvor alle får registreret deres navn(e) som varemærker. Det er vist heller ikke så skidt.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 10:10

Hej Helle

Skide godt, fedt du kun bruge linket. Det er en principsag og så er det da lidt træls at du bruger så meget tid på at få dig et godt ry og så bruger en anden det bare.
Lad os endelig blive opdateret med din principsag Big Smile

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 12:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

> Så giv dog plads til folk.....!!

Gerne. Jeg finder mig bare ikke i at blive anklaget for noget der er direkte forkert. Og jeg synes det er ærgeligt, at så mange debatter om søgemaskiner her på Amino ender med anklager som dette og konklusioner der er direkte forkerte. Det er måske også fordi jeg de sidste 10-12 år igen og igen har set hvor maget skade det gør på de virksomheder, der så tror på det der står.

Men som sagt, det er nok bedre at jeg bare overlader det til jer selv at finde ud af med tiden ... Hyg jer

Jeg bakker deMib op 100% i dette!

Jeg har selv med tiden lært, at det absolut ikke er alle "gode råd" herinde der skal tages for gode varer - hvilket er meget sørgeligt.

Det er alt for tit set at der bliver rådgivet direkte forkert, hvilket er yderst kritisabelt i et forum som dette. Tænk på hvilke følger det kan have...

Den sidste lange tid har jeg kun fulgt med i tråde, hvori feks deMib og Rosenstand deltager, da jeg simpelthen ikke tør risikere at blive fejlinformeret af "eksperter" om vigtige teknikker mht feks SEO.

Side 6 ud af 7 (66 indlæg)