Som tidligere nævnt så er det vigtigt at du differentiere dig fra resten af udbyderne (eller i hvert fald dem du ligger i umiddelbar konkurrence med). Sidste jeg tjekkede var der 16.500 cvr numre registreret inden for it, så der er rigtig mange i forvejen. Det oplagte parameter at konkurrere på er prisen, der er mange som henter en betydelig mængde opgaver alene fordi de er billige og kunder er altid glade (hvis produktet ellers er i orden) for billige varer. Faren ved at konkurrere på den måde er at det er meget svært at hæve prisen (når du engang går fuld tid og skal have kontor og hvad ved jeg) når man har opbygget en kundeportefølje, kunder bliver altid sure når prisen stiger (selv om produktet er i orden). Nå men, smid noget tanke i hvordan du differentiere dig da du ellers bare bliver en til i flokken (og som sagt, det er en meget stor flok). Af andre råd, få styr på alt det formelle, kontrakter, tilbudsgivning osv. i den dur. Hvis der ikke fra start af er helt styr på de ting så kommer det pr. automatik til at give problemer! (hvis du gerne vil have et indspark til en kontrakt kan du lige skrive på psj@taketwo.dk så kan jeg lige sende vores kontraktskabelon tilbage til dig.) Mvh Peder |