Til sidst inden jeg beslutter mig, hvor mange procent vil du have, hvis vi vælger din ovenfor beskrevet ordning? |
Ingen procenter, fast husleje.
Hvis du er interessert, er jeg nødt til at vide mere om dig, hvad du laver etc.
Til sidst inden jeg beslutter mig, hvor mange procent vil du have, hvis vi vælger din ovenfor beskrevet ordning? |
Ingen procenter, fast husleje. Hvis du er interessert, er jeg nødt til at vide mere om dig, hvad du laver etc. |
Jeg overvejede at leje et rum til en infrarød sauna. Hvordan lyder dette for dig? |
Hej Cathrina Jeg ved ikke helt hvad du mener med procenter - procenter af det du tjerner? Det blander jeg mig overhovedet ikke i, du skal blot betale husleje. Hvis du er interesseret så ring til mig og kom ud og se klinikken. KH Brith 20333457 eleer 45825845 |
Det var til anden person, ikke dig desværre. Jeg har vist også fortalt til dig Brith at din klinik ligger for langt væk i forhold til hvad jeg søger.
MVH Cathrina |
Hej ja det har du derfor forstod jeg heller ikke hvorfor det kommer som spørgsmål/svar til min mailadresse???? |
Hej Cathrina. Jeg har et ledigt lokale i min klinik i Brøndby. Lokalet er på 15 m2. Der er håndvask i lokalet og derudover er der adgang til fælles venterum, toilet & køkken. Prisen er på kr.3500 pr.mnd. inkl. varme. Ring hvis det kan have interesse og du evt. vil høre mere. Hilsen Jeanet Tlf. 20315506
|