Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kig forbi min nye blog!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hey alle Aminoer!

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at forsøge mig i blogging. Jeg har oprettet en blog hvor jeg skriver om webesign, teknologi og IT, internettets highlights og specielt skriver, hjælp og giver tutorials til design, photoshop, og dén verden generelt.

Jeg håber i vil tage godt imod bloggen, give mig en chance og læse lidt af det jeg har at sige :) Kig evt. forbi en gang i mellem :) For jer der har lyst, kan i tilmelde jeres email på siden subscribe (i topmenuen), og modtage en email når jeg er klar med nye indlæg.

Jeg glæder mig til at se jer og høre lidt af jeres meninger - benyt eventuelt også ratingsystemet rundt omkring i indlæg.

www.blog.rhfreelance.dk

På forhånd tusind tak,
Rasmus Henriksen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53

Hej Rasmus.

Tillykke med den nye blog.
Den ser spændende ud.
Efter min mening mener jeg dog at du skal nede i footeren, hvor der er bokse med Most viewed, Most Commented og Friends and notable, sætte en ikke nær så kraftig border på med farven #fff.

Prøv i istedet at ligge noget mere grå farve i den.

Og det andet jeg har at sige er at det efter min mening ikke passer ind i designet at ligge AdWords op i toppen af banneret.

Det var vidst det. Håber du kan bruge det :)

Hav en god dag
Mvh
Nils Pedersen

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 12:11

Tak :)

Jeg vil kigge på dine forlsag snarrest.. Du kan have ret i footeren, de er ret stærke de borders.. Annoncen øverst er dog nok nød til at blive hehe..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28

Hej Rasmus,

Tillykke med din nye blog, den ser super fed ud. Så nu vil læse et par dine indslag og se om de lever op til designet :-) 

God fornøjelse med bloggen!

dbh Rasmus

*** Alle dine indlæg er på engelsk, men under "ABOUT", er din beskrivelse på dansk - det skal måske lige fikses =)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08

Hej Rasmus.

Det er en meget mere behalig farve du har nu. Kan du eventuelt lave boksene lige store i højden ?
For så er der langt mere sammenhæng ;)

Med venlig hilsen
Nils Pedersen

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 17:21

Niels > Det var nu egentlig en god idé :) Jeg har ikke rigtig finpudset bloggen før release - jeg ville bare have den op hehe ..

Rasmus > Mange tak :) Lad mig høre om det lever op til det som du siger hehe ..

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:39

Den ser rigtigt fed ud.

Er det en templates du har brugt, og i så fald hvilken, eller har du selv designet/kodet den?

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 17:47

Tak skal du have ..

Det er et template jeg har brugt da jeg ikke selv følte tiden til at fordybe mig i wordpress design opsætning. Dog er det min plan, da jeg er designer, at udarbejde mit eget personlige blogdesign. Lige nu er jeg bare i gang med at se om det er noget jeg vil fortsætte med, og om folk gider læse mine indlæg.

Templatet hedder Athemia og kan findes her: http://michaelhutagalung.com/2008/08/arthemia-20-released-the-updates/

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 07:42

Ok, den er sej.

Har prøvet at downloade den, men den fylder kun 50 kb, så noget må der være galt?

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 19:48

Det må der være - men prøv at se filerne igennem..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)