Hey alle Aminoer! Så fik jeg endelig taget mig sammen til at forsøge mig i blogging. Jeg har oprettet en blog hvor jeg skriver om webesign, teknologi og IT, internettets highlights og specielt skriver, hjælp og giver tutorials til design, photoshop, og dén verden generelt. Jeg håber i vil tage godt imod bloggen, give mig en chance og læse lidt af det jeg har at sige :) Kig evt. forbi en gang i mellem :) For jer der har lyst, kan i tilmelde jeres email på siden subscribe (i topmenuen), og modtage en email når jeg er klar med nye indlæg. Jeg glæder mig til at se jer og høre lidt af jeres meninger - benyt eventuelt også ratingsystemet rundt omkring i indlæg. På forhånd tusind tak, |
Hej Rasmus.
Tillykke med den nye blog.
Den ser spændende ud.
Efter min mening mener jeg dog at du skal nede i footeren, hvor der er bokse med Most viewed, Most Commented og Friends and notable, sætte en ikke nær så kraftig border på med farven #fff.
Prøv i istedet at ligge noget mere grå farve i den.
Og det andet jeg har at sige er at det efter min mening ikke passer ind i designet at ligge AdWords op i toppen af banneret.
Det var vidst det. Håber du kan bruge det :)
Hav en god dag
Mvh
Nils Pedersen