Hej Alle,
Spanien Vi har kigget på worldpay: Derudover har jeg talt med global collect. Men med et setup fee på over 3500 euro smed jeg den ud med det samme? |
Hej Alle,
Spanien Vi har kigget på worldpay: Derudover har jeg talt med global collect. Men med et setup fee på over 3500 euro smed jeg den ud med det samme? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg vil foreslå at du kontakter eksempelvis Euroconex (Storbritannien) eller B+S Cardservice (Tyskland) og høre hvilke betalingsformidlere de anbefaler. Jeg har ikke hørt særlig positivt omkring Worldpay. |
Jeg glemte at sige at det var vigtigt at det ikke krævede yderligere af kunden, min vurdering er at paypal vil koste kunder hvis man kun har den.
Har du nogle links på de to? Er de betalingsformidlere?
|
Selvom vi i Italien er langt bagefter i relation til internettet så performer PAYPAL rigtig godt her. Henrik |
OBS: euroconnex har skiftet navn til elavon og findes nu her: http://www.elavonms.com. |
Recuro Abonnementsservice er et billigere alternativ til PBS BetalingsService.
Hej
DIBS (www.dibs.dk) kan måske hjælpe dig. Har ikke lokale kort eller betalingsformer i alle landene men nogle af dem. VISA, JCB, AMEX, MC kan også give noget. Jeg har forsøg at liste ud fra hukommelsen hvad de har til hver. Spanien: VISA, JCB, AMEX, MC, Maestro
De har en masse forskellige indløsere, så her kan du også vælge om du vil have kortbetalingerne via PBS eller en anden indløser. Her kan nævnes at de har 4-6 indløsere i UK, en i tyskland og en masse i norden. Der er som regel penge at spare ved at vælge den rigtige indløser.
Men mon ikke det er et opkald værd. |
Recuro Abonnementsservice er et billigere alternativ til PBS BetalingsService.
Paypal kan bruges over alt! No problemos! |