Hej Ligesom Alibaber er en god søgemaskine til at finde leverandører i Kina, søger jeg en lignende søgemaskine på Vietnam. Har nogle gøde erfaringer?
PFT |
hvad for en slags leverandører søger du?
Hej Ligesom Alibaber er en god søgemaskine til at finde leverandører i Kina, søger jeg en lignende søgemaskine på Vietnam. Har nogle gøde erfaringer?
PFT |
Hej Jeg søger leverandører til forskellige slags tekstil bokse og opbevaringsløsninger primær i non-woven, polyester og TC. Derudover søger jeg også en til produktion af kurve i forskellige slags natur materiale. |
Hej, Min bror arbejder for et dansk firma i Vietnam han kan måske hjælpe dig med at finde de forsk. leverandører, men er det store mængder vi taler om eller hvad? |
Hej
Det er både store og mindre mængder. Vi sælger til store retailkæder i hele Europe, så nogle af mine ordre er endda meget store. Jeg får idag alt produceret i Kina, men kunne godt tænke mig at undersøge om det Vietnamesiske marked kunne være konkurrencedygtig. MVH |
Hej Det håndtere vi selv. Vi har ingen lager, da vi kun køber ind til ordre. Jakob |
OK. Men hvem håndterer så import delen og tømmer containeren...? |
Hej Jakob
Hvis det har nogen interesse kan vi håndterer container, losning, distribution, lager, opbevaring ect. Kontakt mig evt. på: dell2008@jubii.dk
|