Hej hej Min virksomhed (Illux.dk) sælger foto- og grafisk kunst på nettet. Vi markedsfører os med adwords, søgemaskinoptimering og PR i diverse indretningsblade mm. Vi er kommet i den heldige situation at vi har fået en ene aftale med kunstneren Kristian Von Hornsleth, om at sælge hans malerier som reproduktioner på lærredstryk. (se http://www.illux.dk/forside/fotokunst/shop/hornsleth/ ) (Hornsleth er nok mest kendt for den afrikanske landsby, hvor han købte sig til at alle skulle hede Hornsleth til efternavn) Salget går fint, men det skyldes mest af alt en høj konvertering af de folk der kommer ind på siden. Mit problem er, at der er rigtig mange Hornslet fans, som gerne vil købe hvis de bliver præsenteret for det, men der er ingen der aner, at man kan købe disse reproduktioner og derved er der stort set ingen der søger på det. Mine normale midler med SEO og adwords virker derfor ikke perfekt. Jeg har brug for at folk bliver præsenteret for produktet. Er der nogen der har gode bud. Det må gerne både være on-line, men også gerne off-line markedsføring. |
Hej
Hvad med en lille happening, som at male ét af hans billeder over. [:'(]
Det omsættes som en pressemeddelse hvor det af teksten fremgår at det da heldigvis var en reproduktion, som tilfældigvis sælges hos illux.dk
/Michael