Jeg søger en der kan hjælpe mig med at skrive en pressemeddelse, gerne billigt :-) |
Hep!
Ring 2814 8403.
mvh Hans
Jeg søger en der kan hjælpe mig med at skrive en pressemeddelse, gerne billigt :-) |
Hej Kenneth Jeg tror da bestemt, at Hans Kjer kan være et godt bud, hvis du har brug for en pressemeddelelse lige nu og her. Aros Kurser kan klæde dig på til selv at skrive pressemeddelelser fremover, så du sparer udgifter til journalister og sparer en masse penge på markedsføring. PR er den bedste reklame for din virksomhed. Læs mere om kurset her:
|
Du er velkommen til at kontakte mig på 20 30 69 41 eller jakob@horisont.dk , så finder vi sikkert ud af en god pris til dig. Du kan snuse lidt til mig på min hjemmeside: www.jakobchristiansen.dk |
Hej Kenneth. |
Jeg har lige laest et par pressemeddelelser begaaet af positioneringsbureauet Battle & Bounce, og de har formaaet at indfange budskabet godt og faa journalister paa tvaers af medier til at samle historien op. For god ordens skyld skal det siges, at jeg er inhabil i sagen, fordi det er en af mine gode venner, driver firmaet, men han har en solid baggrund i kommunikationsbranchen, herunder online (bl.a. fra GoViral). Eksempler paa pressemeddelelser her: DK: UK: Saa vidt jeg ved, har opgaven vaeret en del af en stoerre positioneringsopgave, men en enkelt pressemeddelelse eller to kan sikkert arrangeres. /Kasper
|