Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mail opsætning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Kunne i ikke overveje at lave automatisk mail acceptet, så kan de få der har et problem med at blive kontaktet framelde sig mails.

Det er lidt irriterende at nye aminoer skriver et indlæg og man ikke kan svare dem per mail.

En del er flinke og forklare mailsammenhængen, mens andre sikkert bare undlader at hjælpe.

Jeg synes det er et irriterende problem, også fordi jeg ikke vil spamme amino med de samme henvisninger til nye aminoer, og hele problemet ville være løst hvis man skulle framelde sig mail, der er jo ingen der ved de kan/skal tilmelde sig.

Jeg håber i vil tage det op til overvejelse...

Mvh

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:07

Hej A

Jeg er nok fatsvag, jeg kan forstår simpelthen ikke det du skriver.
Er du rar at forklare nærmere?

Dbh Martin

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 17:36

Hej Martin

Nye medlemmer skal selv finde ud af at der er et mailsystem på amino, hvor de skal acceptere at få mail tilsendt fra andre brugere. Dette ønsker jeg ændret så man automatisk er sat op til at kunne modtage mails. Så kan de få der vil framelde sig gøre det, i stedet for at alle nye medlemmer aktivt skal tilmelde sig mailmodtagelse (at blive kontaktet af andre brugere gennem amino).

Det er selvfølgelig min personlige vurdering at de fleste ønsker at kunne modtage disse aminomails...

Håber den forklaring hjalp?

Mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)