Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsence til parked domains

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg sidder efterhånden med en del ret gode domæner som jeg endnu ikke har haft tid til at udvikle. Det drejer sig om .dk og .com dæmænser som faktisk har en relativ stor mængde trafik selvom de blot er parkeret.

 

Er der nogen der kender en smart måde hvormed jeg kan tjene lidt på den trafik der kommer, så de kan dække nogen af de omkostninger jeg har ved domænerne?

Mener at Adsence har introduceret en service til parked domain men den gælder vist kun i US.

Er der nogen som ellers har nogen gode erfaringer med parkerede domæner og mulighed for at kapitalisere disse må de meget gerne skrive. Tror der er en del andre aminoer som har en del domæner på lager:-)

 

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I stedet for at parkere dine domæner, bør du overveje at produktudvikle bare en lille smule på dem.

Din tid er formentlig knap i forhold til mængden af domæner, så du kan overveje at outsource dele af processen.

Du kan f.eks. gøre som følger (for de engelsk-sprogede sider):

Outsource skrivningen af en håndfuld artikler om et for hjemmesiden emne via getafreelancer.com eller lignende sider. Hvis du er ligeglad med kvaliteten, kan de købes rigtig billigt.

Læg et simpelt CMS eller en html-template på siden og fyld indholdet i siden.

Smid nogle relevante affiliate-annoncer på siden, eller noget Adsense.

Brug et kvarter på linkbuilding (eller outsource det også i nogle klumper for flere sider på en gang).

Ovenstående proces kan gøres på en times tid pr. domæne vil jeg tro, måske to. Den har den fordel, at dit domæne vil blive indekseret ordentligt i Google i stedet for blot at være parkeret. Dermed vil det opnå noget alder og dets værdi kan kun blive større af det. Især for engelsk-sprogede domæner vil det være en fordel for dig. Både hvis du selv skal udvikle på det senere, og hvis du skal sælge det.

Du kan med fordel hente inspiration her hos Self Made Minds, hvor de beskriver et firma som for 250$ gør ovenstående proces.

For danske sider har du nok en udfordring i forhold til at kunne købe billigt indhold, men ellers vil samme proces også gøre domænerne godt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)