En revisor der intet arbejde har udført og sendt en faktura på kr.16.593,75 Jeg har kontaktet en ny revisor i begyndelsen af september for at få samlet bogføring, rådgivning, lønindberetning mv. et´ sted.. Han var flink og der var en sympatisk kontakt. Gode ideer osv. han var med til møde i banken, har over for banken sagt at han ville lave nyt system og omgående lave nye likviditetsbudget så banken har noget kvartalsvis - det var i starten af oktober. Så har der været nogle møder, 3 gange kom han slet ikke, uden at melde afbud. andre gange ringede hans kone og beklagdede hans forsinkelse og lavede en ny tid.... i december mistede jeg tålmodigheden. Har fundet en ny bogføringssted og økonomirådgivning...... Men HAM som jeg har været i kontakt tidligere har her til morgen sendt en faktura på kr. 16.593,75. Han har indberettet løn en ´ gang. Den er ikke indberettet tíl SKAT - Fakta : han har ikke indberettet til SKAT - han har intet bogføing lavet - han har ikke opstillet og fremsendt budgetter til mig eller bank - han svarer ikke nogen email - han er udeblevet fra flere møder - og han har mit bogføringsmateriale liggende hos sig tilbage fra 1/9-2008. Han er ikke at kontakte igen før om 3 dage (ringer til et Call-center). Jeg skal både have mit materiale tilbage og han skal stoppe sit cirkus så andre ikke kommer i klemme. Fakturaen...! tja jeg er sgu godt nok i klemme... _ det er bare dumt at hænge nogen ud med Navn her på siden.... |
Hej,
Du skriver han er Revisor, så tolker det som han er stats. aut. - så vil jeg sende en klage til Revisornævnet, hvis han intet arbejde har udført. Udover det du omtaler så burde det vel sagtens ikke koste 16 593 , 75
Læs mere på : http://www.eogs.dk/sw34623.asp
VH, Martin