Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

intet bogføring udført og faktura på kr. 16.593,75 for 4 mdr. arbejde...???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

En revisor der intet arbejde har udført og sendt en faktura på  kr.16.593,75

Jeg har kontaktet en ny revisor i begyndelsen af september for at få samlet bogføring, rådgivning, lønindberetning mv. et´ sted..  Han var  flink og der var en sympatisk kontakt. Gode ideer osv. han var med til møde i banken, har over for banken sagt at han ville lave nyt system og omgående lave nye likviditetsbudget så banken har noget kvartalsvis - det var i starten af oktober. Så har der været nogle møder, 3 gange kom han slet ikke, uden at melde afbud. andre gange ringede hans kone og beklagdede hans forsinkelse og lavede en ny tid.... i december mistede jeg tålmodigheden. Har fundet en ny bogføringssted og økonomirådgivning......   Men HAM som jeg har været i kontakt tidligere har her til morgen sendt en faktura på kr. 16.593,75. Han har indberettet løn en ´  gang. Den er ikke indberettet tíl SKAT -

Fakta : han har ikke indberettet til SKAT   -  han har intet bogføing lavet - han har ikke opstillet og fremsendt budgetter til mig eller bank - han svarer ikke nogen email - han er udeblevet fra flere møder - og han har mit bogføringsmateriale liggende hos sig tilbage fra 1/9-2008. Han er ikke at kontakte igen før om 3 dage (ringer til et Call-center). 

Jeg skal både have mit materiale tilbage og han skal stoppe sit  cirkus så andre ikke kommer i klemme.

Fakturaen...! tja jeg er sgu godt nok i klemme...  _ det er bare dumt at hænge nogen ud med Navn her på siden....

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 11:44

Hej,

Du skriver han er Revisor, så tolker det som han er stats. aut. - så vil jeg sende en klage til Revisornævnet, hvis han intet arbejde har udført. Udover det du omtaler så burde det vel sagtens ikke koste 16 593 , 75

Læs mere på : http://www.eogs.dk/sw34623.asp

VH, Martin

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 11:46

Hvis du vil lave en klage skal det jo selvfølgelig være på at arbejdet ikke er udført korrekt, (manglende raportering til SKAT) og ikke honorarets størrelse.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:33

Nej

Jeg har tjekket ham i CVR og firmaet står i hans kones navn... Registreret på deres hjemadresse.

Han står heller ikke som registeret revisor.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 17:36

har du oprettet 2 tråde ?????

sur røv ......... lad være med at betale. har selv været ude for det samme, revisoren nægtede at udlevere mit matriale. en advokat fik ham på andre tanker og det lå i min post kasse et par dage senere.

jeg betalte ikke.

få en advokat til at skrive, allerede i morgen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)