Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.shoppinnet.com

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er igang med at lave en hjemmeside med webshop. Derfor har jeg kigget mig lidt omkring efter den bedste løsning. Jeg hørte om www.shoppinnet.com. Det er en hjemmeside der tilbyder 100% gratis webshop mod at der er nogle reklamer på siden.

Mit spørgsmål er om der er nogen der har erfaring med siden og ved om det fungerer. Jeg synes nemlig at det lyder lidt for godt til at være sandt.

Jeg er lidt bange for at gå i krig med det da jeg ikke kan finde ud af om det er helt reelt eller om det er en fidus.

Håber i kan hjælpe mig. På forhånd tak.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:05

Hvis du rent faktisk ønsker at have en webshop der bliver taget seriøst og som du har nogle ambitioner om skal blive en succes så er det nok en god idé at springe over med alle gratis tilbudene og de reklamefinansierede.

Tilmeldt 29. Jun 08
Skrevet kl. 20:11

Kan godt se din pointe. Men ind til mit budget svarer til lidt mere. Men har du nogen erfaring med det? altså virker det.? og er der nogle andre omk. forbundet med det?

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 15:53

Hvorfor kontakter du ikke ejeren af foretagenet.

Han/Hende burde kunne udtale sig om fordele og ulemper.

Og sidder du stadigvæk med spørgsmål ville jeg følge op herinde, dermed får du flere synsvinkler på det du er på udkig efter og kan bedre bedømme hvad der er bedst for dig.

Personligt ville jeg dog gå efter en kommerciel løsning, det bør ikke koste en bondegård.

Faktisk kan du komme i luften med en færdigdesignet løsning inkl. domæne og 1 års hostning for ca. 6.000 kroner

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Stargate Designbureau Skrevet kl. 16:03

Hej Big Smile

Jeg kender ikke den type "reklamefinancieret" webshop, men det lyder..interessant. Jeg har god erfaring med Dandomains webshop, hvis du skulle være interesseret i en dyrere løsning.

Hilsen  Anne Louise

www.stargate-studio.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:09

Hmm.... dit budget svarer ikke til en open source webshop og hosting for 30 kr pr måned? Det er hvad det min. vil koste dig hvis du skulle vælge en webshop uden reklamer.

Naturligvis kan du få dyrer, men det er blot et bud på hvad det ca. vil koste.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 29. Jun 08
Skrevet kl. 16:50

Hej Mogens

Jeg har da selvfølgelig taget kontakt til ejeren af webstedet. Mit spørgsmål var jo også hvad erfaringer andre havde haft med det og det tror jeg ikke ejeren kan svare på.

Hej Niels

Hvor kan man få en webshop osv. for 30 kr. om måneden? for hvis man kan det så vil jeg da gerne høre lidt mere omkring det.

Med venlig hilsen

Kasper M.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:56

hej

Har du 6.000 kroner, kan du få en webshop op at køre inkl. 1 års hosting og design af domæne

Dertil kommer udgifter til pbs/gateway

Tilmeldt 29. Jun 08
Skrevet kl. 16:59

Ja det læste jeg godt du skrev. Men jeg er ikke interesseret i at bygge en hel masse op før jeg ser hvordan markedet og interessen er.

Mvh.

Kasper M.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:02

kmtrader:

Hej Niels

Hvor kan man få en webshop osv. for 30 kr. om måneden? for hvis man kan det så vil jeg da gerne høre lidt mere omkring det.

Shoppen kan du downloade på http://www.oscommerce.com/ 

Webhotellet kan du få hos Scannet for 30 kr pr måned.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)