Hej Herlige mennesker.. Jeg er ved at finde frem til det helt rigtige navn til mit firma...men men men...på alle drømmenavnene er domænet taget. Jeg har skrevet pænt til det par af dem, hvor jeg kan se de ikke er aktive, men regner ikke med svar tilbage.. Så nu er det store spørgsmål - skal man finde et knap så "drømmenavn" for at få et .dk i enden. Eller skal man vælge et af dem man synes er fede, og så et .nu i enden... Jeg har bemærket, at der dukker flere og flere .nu op inden for min branche...men jeg er meget itvivl... Håber måske at der er en er jer her, der har erfaring på dette område. Er .nu ved at flette sig mere ind i dansk hjemmesidekultur? Så man næsten "fremtidssikrer sig" - eller skal man holde fast i .dk?? Rigtig god søndag aften
|
Hej
Min personlige menig er at man helst skal gå efter .dk, da det er det man kender. Der kommer flere og flere der bruger .nu, men der hvor det er bedst er hvor det på dansk (hvis det er din målgruppe) giver mening. Som f.eks. billigesko.nu eller kom.nu ... :)
Men selvfølgeligt kan det være svært at få .dk.