Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

uønsket post - hvordan undgår man at havne der?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg står for at skulle sende en salgsmail afsted til nogle firmaer, og vil i den forbindelse høre om jeg risikerer at havne i uønsket post, hvis jeg har et logo ( billede ) i min signatur og en vedhæftet fil ( pdf) med i mailen?

Jeg har på fornemmelsen at diverse firmaer's spamprogram, snapper dem og ligger mailen i uønsket, men det  er måske bare mig der er paranoid?

Ser frem til at høre fra jer

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 21:28

har netop tjekket og mine bange anelser holdt stik :0(

Sendte til en yahoo mail og her kom den i uønsket post

Jeg kunne forestille mig at andre også havde dette problem - aldrig har tænkt over det

Hvordan sætter man en signatur i sin outlook uden at den bliver fanget og hvordan vedhæfter man filer uden de bliver fanget?

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:00

Det er jo lidt vanskeligt at sige hvad du skal gøre, da du kan sætte dit spamfilter op som du selv vil, så du skal jo kende det enkelte firmas filter for at undgå det. Er det både din signatur/logo og pdf-filen, der giver problemer eller har du forsøgt hvor du kun sender en ting afsted ad gangen og ser om det hele giver problemer.

I stedet for en pdf-fil kan du jo evt. henvise til et link i stedet for (afhængig af, hvad pdf-filen skal indeholde). Signaturen/logo ved jeg ikke. Et spamfilter reagerer jo ofte på ord eller vendinger, så det kan være, at du skal tilrette noget tekst, så det ikke er for standard-salgsagtigt.

Det var et par korte kommentarer.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 02:54
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael

Det er naturligvis eksisterende kunder eller tidligere kunder, som du har solgt noget lignende til før , som du nu vil sende en salgsmail til, eller hvad Smile

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 14:03

Det er klart - det er det, men det er dog også andre firmaer, dette mener jeg ikke der er noget problem i, så længe det ikke er privatpersoner, er det ikke korrekt forstået?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:05

Uha, Mikael det må du ikke. Det er kun virksomheder der har bedt om et tilbud eller at du må kontakte dem......ellers er det SPAM.

Så hvis det er helt nye virksomheder er det frem med frimærkerne eller ringe til dem først. Ihvertfald hvis du vil sælge dem noget

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)