Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til betalingssystem på website søges!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en person som  har forstand på Dreamweaver - jeg har lavet an hjemmeside - os som kan hjælpe mig med at installere en betalingsystem på min website? Da er også flere spørgsmal jeg kunne tænke mig at få besvaret/hjælp til....

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 19:04

Kan du komme med lidt mere information?

Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 06:59

Tak for din henvendelse. Min website hedder bajusz.dk er ganske enkelt og er næsten færdig. MEN jeg har brugt en "kurv" for køb og under kunderservice er der en formular som skal sendes med email. Det sidste kan jeg heller ikke få til at virke. Siden forretningen er meget lille og der er mindre end 100 transactioner om månaden, kan det ikke betale sig at installere en betalingssytem udtaget den er mget simple. Jeg har surfet nettet men kan ikke finde noget hvor man ikke skal binde sig til et webhotel samtidig. Jeg vil være meget glad for en nye idé, eller få den kundeservice side til at fungere. Fortsat god weekend... Ingeborg

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:10

Prøv PayPal det er enkelt at installere.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:14
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 08:17

1000 tak -- jeg skal lige converse med forretningen om hvordan we griber problemet an. Da er et lille "snag" .... hvis det er OK, så har jeg brug for hjælp med at installere indkøbskurven. Jeg er en meget moden dame (66) og ikke så svift med den tekniske dialog. Og skulle vi beslutte os for kun at bruge email som svar på køb, har jeg også det lille problem med at få formularet til at virke.... Kan du hjælpe mig med et eksempel eller en kort beskrivning om hvordan jeg gør?

Igen 1000 TAK for din hjælp - og forsat god weekend.... IngeborgBig Smile

Fra Århus
Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:02

-- Krellers.dk --

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)